Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Robertssons skyller förlusten på domaren....vilken goding
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Robertssons skyller förlusten på domaren....vilken goding
Gjorde han väl inte??? Han tyckte att de skulle haft en 5-3 före Växjö fick sin. Exakt vad han syftar på vet jag inte. Sedan får vi 5 mot 3 och då är det tack o gonatt.
Riktigt stabil match, kul med Bailen och att vi fick lite utdelning i PP.
Gott nytt på er så öser vi 2017!
vlk skrev:Robertssons skyller förlusten på domaren....vilken goding
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Robertssons skyller förlusten på domaren....vilken goding
Gjorde han väl inte??? Han tyckte att de skulle haft en 5-3 före Växjö fick sin. Exakt vad han syftar på vet jag inte. Sedan får vi 5 mot 3 och då är det tack o gonatt.
Riktigt stabil match, kul med Bailen och att vi fick lite utdelning i PP.
Gott nytt på er så öser vi 2017!
Jag tokar hans uttalande som att han lägger det på domaren
Härmapan skrev:När o varför skulle Saik fått 5-3????????
Daste skrev:Gud vad jag hatar när domaren dömer fel vid puck out!!!11!1
smashinlovely skrev:Daste skrev:Gud vad jag hatar när domaren dömer fel vid puck out!!!11!1
Det är ju så att det brukar jämna ut sig en del på sikt. Men det man minns är ju det negativa
Härmapan skrev:smashinlovely skrev:Daste skrev:Gud vad jag hatar när domaren dömer fel vid puck out!!!11!1
Det är ju så att det brukar jämna ut sig en del på sikt. Men det man minns är ju det negativa
Så är det ju såklart!
Men i min värld så är det milsvid skillnad på att missa en puckout (att inte se eller kunna avgöra om det var touch) mot att ta en helt felaktig bara för att motståndarna skriker efter det, när det bevisligen är helt fel!
Missa kan alla göra och det är lätt när det går fort men att se saker som inte händer är värre!
Om domaren fortsatt hävdar att han tyckte att det var på sättet som han då dömde borde han på allvar fundera över sitt yrkesval och defenitivt gå till optikern!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster