Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Han är väl klar för Ambri-Piotta.
PutteA skrev:Får vi Jocke Lindström och Oscar Möller istället!
Kloker skrev:Snart så smäcker dom in Torpet också. Vår lycka deras olycka. Ja, jag vet att han var delaktig i SM guldet och semifinalplatsen förra säsongen men jag tycker att han var på tok för ojämn och aningen klen-/skadebenägen. Snudd på brutet näsben vid en nysning. Nä, diggade aldrig den Golddiggern.
Lägg till Brunnström som inte har gjort en poängbra säsong på femtioelva år. Men det är ju Sylvegård som sitter med Percys signeringspenna, Höken höjer denne till skyarna (som med allt annat som kretsar kring Malmö...) och summan kommer att bli ett mediokert och upphaussat felbygge.
Grattis Malmö och Johan Svensson!
Kloker skrev:Sylvegård om Torpet;
"...torpet har säkerligen halverat sin lön jämfört med vad han hade i växjö. han är en riktigt bra och billig målvakt..."
Som man säger hockey-/krona!
Varanen skrev:Den 1 november 2015 tokade jag loss:Varanen skrev:Det är inte rinkarna, utan mentalt. Burish har svalt den nordamerikanska myten om deras överlägsenhet i det mesta, och i synnerhet hockeyn. Samma syndrom som engelsmännen har i gräsätning. Efter många år av stenhårt arbete, järnhård disciplin och total underkastning för enhetens bästa, skulle han få skörda. Backhandflips, vinka åt de snygga babsen, några sköna dragningar, och såsa till bytet.
Uppehållet kommer lägligt. Verkligheten är skoningslös. Jobba ditt jävla as!
Precis som du gjort hela ditt liv.
I flera inlägg, innan och efter, beskrev jag att Burish var tvungen att lämna om vi skulle få till en bra hockey. Hur visste jag det? Är jag en manlig häxa? Chansar jag bara vilt?
Jag har ALDRIG någon insideinformation, men jag har sett en del hockeymatcher. Burish borde ha slutat sin karriär efter förra säsongen. Glädjen, passionen, finns inte längre där. Han ville avsluta karriären genom att lattja lite med trissan, svepa ett par goda bira och flörta med de söta svenska babsen. SHL är fel serie för det. Österrikiska andra divisionen är mer lämplig om man har de ambitionerna. Chiefen bör ha hans agentur under karantän ett tag. De måste ha vetat hur landet låg.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster