Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
defence skrev:Nu är gullegrisen inne i PP också istället för #39.
Sugee han av Hellgren matchdagarna eller?
Baker skrev:defence skrev:Nu är gullegrisen inne i PP också istället för #39.
Sugee han av Hellgren matchdagarna eller?
fick jag bestämma skulle du bort från vårt forum efter ovanstående inlägg, Väx upp.
Aleks skrev:Lyft snacket, finns inga mongon i Lakers och ingen som sätter sig på knä för Hellgren heller.
Min mer nyanserade åsikt är att Martinsson inte ska spela PP. Är han i normal form tillhör han en den övre halvan av SHL backar. Han speltid är överdimensionerad och har väl alltid varit men någon dålig back är han inte.
StenhårtSlagskott skrev:Härligt att vinna! Hoppas verkligen Rosen klarade sig bra.
Någon som tror på anmälan för tacklingen?
vlk skrev:Aleks skrev:Lyft snacket, finns inga mongon i Lakers och ingen som sätter sig på knä för Hellgren heller.
Min mer nyanserade åsikt är att Martinsson inte ska spela PP. Är han i normal form tillhör han en den övre halvan av SHL backar. Han speltid är överdimensionerad och har väl alltid varit men någon dålig back är han inte.
Jag syftade på Bibic efter tacklingen på Rosen....döm inte utan underlag
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Aleks skrev:vlk skrev:Aleks skrev:Lyft snacket, finns inga mongon i Lakers och ingen som sätter sig på knä för Hellgren heller.
Jag syftade på Bibic efter tacklingen på Rosen....döm inte utan underlag
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag dömer inte utan underlag men missuppfattade dig uppenbarligen. Du skrev att #64 är otaktad och i nästa inlägg skriver du "ut med mongot". Ber om ursäkt för det men kan berätta för dig att det inte finns några mongon i RBK heller.
Aleks skrev:Förstår det, trodde som sagt att den var riktad mot Martinsson.
Här har vi en mindre kul incident som jag inte tänkte så mycket om i första läget men såhär i efterhand är den riktigt ful.
http://bloggar.expressen.se/snackamedle ... affas-mer/
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster