Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Med facit i hand så var aldrig Andrén den kombattant han behövde för att steppa upp.Svartvadet skrev:Man måste ju bara älska denna mannen - en ultimat lagspelare!
Trodde verkligen han var helt slut förra säsongen, men han knäpper en återigen på näsan.
93,4%, 1,79 GAA osv - FY FAN vad grym han är!
Dessutom att göra detta som 38 år... Ofattbart. Förra året hoppades jag nästan "detta blir det sista" - nu drömmer jag om att han kan spela tills han är 45! En Svensk variant på Hasek
Något år till, så är han farligt nära en pensionerad tröja. 60 känns redan given, liksom 87. Månne en 30 flagga i taket med?
bratsson skrev:Med facit i hand så var aldrig Andrén den kombattant han behövde för att steppa upp.Svartvadet skrev:Man måste ju bara älska denna mannen - en ultimat lagspelare!
Trodde verkligen han var helt slut förra säsongen, men han knäpper en återigen på näsan.
93,4%, 1,79 GAA osv - FY FAN vad grym han är!
Dessutom att göra detta som 38 år... Ofattbart. Förra året hoppades jag nästan "detta blir det sista" - nu drömmer jag om att han kan spela tills han är 45! En Svensk variant på Hasek
Något år till, så är han farligt nära en pensionerad tröja. 60 känns redan given, liksom 87. Månne en 30 flagga i taket med?
Man såg i Fasth ögon efter att Kjellgren storspelat att det hänt något med Fasth.
Men däremot undrar jag var Källgren säger av att inte spela så mycket... Men laget före jaget.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster