Bra att evertsson förlängde med ett år nu är det bara #5 med kvar att förlänga med bland backarna
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Skadade sig tydligen på värmningen då han krockade med medspelare. Någon som vet hur läget är med honom? Tillbaka på söndag? Vi behöver verkligen honom framför eget mål, det såg man inte minst idag.
Ett skott ett mål för Lakers Ååå VLH Vi älskar växjö Lakers Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Skadad? Såg inte hans namn i laguppställningen för lejonen idag
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Spelar troligtvis inte imorgon men är tydligen dag för dag.
Jaha, då var sagan slut. Jag hade hoppas att han var tillbaka i slutspelet och fullständigt dominerat, men man kan inte få allt. Fast backsidan är jag inte orolig över ändå.
Kan det vara så, att de "nya" skadorna hela tiden handlade om att han mentalt inte orkade ställa sig på isen i en matchsituation? Oavsett mycket tråkigt och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka till hockeyn i framtiden.
Stort lycka till och tack för allt du gjort i Lakerströjan!
Ja, det är väl det minsta man kan säga. Så här med det självklara facit i hand så hade ju en rejäl back innan fönstret stängde varit välkommet. Istället så väljer man att bredda forwardssidan och sätter en jävligt stor press under slutspelet på backsidan.
Jag håller med er i mycket. Samtidigt som att vi släpper in minst mål i serien tillsammans med ett par andra lag. Hur känsliga vi är kan man ju dock diskutera, men så är det ju alltid. Dom vi har nu spelar ju faktiskt merparten av matcherna, till skillnad från Mr.Porslin.