Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Wolin skrev:Inte ett enda PP idag, däremot typ 7 st 2min PP till DIF, till och med Sam reagerade på det i Cmore-intervjun efter matchen. Var ett flertal tillfällen där det kunde varit utvisningar på DIF, men icke,att inte ett hockeylag drar på sig en enda utvisning på 60 min spel måste tillhöra ovanligheterna.Jag räknar inte 4 mot 4 spel, inget av lagen har någon fördel utav det.
Eller har man en domare som inte är särskilt förtjust i ett utav lagen.
Måste säga att det är stor skillnad om man jämför trycket på andra arenor i att sätta press på domarna, i Vida är det ett burop som kanske varar några sekunder sedan är det tyst igen. Om man jämför mot hovet ligger vi i lä om säger så. Det skall inte löna sig att skrika på domarna säger dom, nej, det såg vi idag på hovet.
mollers skrev:Ett pp kan ändra matchbild utan att mål görs. Kan vara en lattnad att inte stå eller se lagkamrater parkera i försvarszon i två minuter.
Någon som har pp för och emot de senaste 10 matcherna? Känns som domarna kollar med förstoringsglas på våra spelare
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Baker skrev:Skönt att inte laget och ledningen lägger fokus på domarna. Det kan fansen syssla med, gör säkert mer nytta. Sagt det tidigare och säger det igen domarna avgör inga matcher, I går tex var Jocke bättre än domaren och ingen annan.
Sen är jag en sådan nörd som läser i stort sett alla forum, och konstigt nog låter det exakt lika överallt. Däremot anser jag att domarnivån inte håller måttet och det är hemskt med då det är så otroligt mycket pengar inblandade.
Baker skrev:Skönt att inte laget och ledningen lägger fokus på domarna. Det kan fansen syssla med, gör säkert mer nytta. Sagt det tidigare och säger det igen domarna avgör inga matcher, I går tex var Jocke bättre än domaren och ingen annan.
Sen är jag en sådan nörd som läser i stort sett alla forum, och konstigt nog låter det exakt lika överallt. Däremot anser jag att domarnivån inte håller måttet och det är hemskt med då det är så otroligt mycket pengar inblandade.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster