Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ett tips är att börja tok-flirta med ståplatspubliken. Tillgodose deras villkor, krav och ha bra ståplatser där publiken kan se vad som sker på isen. Inte som i Växjö där gästande fansen trycks in i en glasbox nere vid isen och har man tur så kanske kan lyssna till sig om det blivit något mål.
noneedforaname skrev:Vet inte vem som skrivit den texten, men Tomas Ros skrev följande i förrgår:Ett tips är att börja tok-flirta med ståplatspubliken. Tillgodose deras villkor, krav och ha bra ståplatser där publiken kan se vad som sker på isen. Inte som i Växjö där gästande fansen trycks in i en glasbox nere vid isen och har man tur så kanske kan lyssna till sig om det blivit något mål.
...som exempel på varför hela SHL tappat publik jämfört med förra året.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... id-det-har
Personligen är jag rätt less på Aftonbladet och orkar inte bry mig om deras ogrundade "analyser". När var de senast utanför Stockholm?
PutteA skrev:Håller jag också med om och nått jag klagat på sen hallen stod klar.
noneedforaname skrev:När det gällde som mest släppte Luleå alltså in 11 mål på två matcher... varpå tränaren konstaterar att domarkåren berövade dem deras plats i slutspelet? Och språket dessutom... Jisses!
mollers skrev:Nu var det ju iofs mer än 2 år sedan PCT var välkomna på de mötena så jag vet inte hur det är nu. Kanske LL har något på gång?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster