Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DeLarge skrev:noneedforaname skrev:När det gällde som mest släppte Luleå alltså in 11 mål på två matcher... varpå tränaren konstaterar att domarkåren berövade dem deras plats i slutspelet? Och språket dessutom... Jisses!
Även hur besviken/arg/frustrerad man är inom idrotten pga domslut, så är sättet Luleås tränare agerar högst jävla olämpligt. Hade det varit Sam som uttryckt sig så hade jag skämts ihjäl.
Svartvadet skrev:Och, återigen, så förstår jag inte heller hur inte alla tränarna kan få iaf en steg två utbildning som domare. Hade han haft det, så hade han aldrig stått och gnällt över situationen. Målvakten är ALLTID helig. Alltid.
Kloker skrev:Så här på förhand så tycker jag att Vi slipper två av de svåraste lagen - FBK och Luleå. Det känns mycket angenämare med att det står mellan DIF och MIF. Två lag som Vi garanterat ska smiska sett över sju matcher. Jag personligen hoppas på MIF. Vore så skönt att få fälla Världsmästarna från Skåne med Torpet i spetsen och att få trycka ner Mr Madhawks präktiga katighet långt ner i hans foderlucka.
Svartvadet skrev:Då var det helt klart - MIF.
Är livrädd för Alsenfelt och deras PP, kommer bli vidrigt jobbigt
mollers skrev:Man behöver kanske inte chatra. Är det mycket trubbel att slänga på vagnar på redan existerande rutter? Eller kanske boka upp redan planerade vagnar på redan planerade rutter?
mollers skrev:Man behöver kanske inte chatra. Är det mycket trubbel att slänga på vagnar på redan existerande rutter? Eller kanske boka upp redan planerade vagnar på redan planerade rutter?
västrastå skrev:Fyfan va dåligt att det det inte är slutsålt ikväll, ser ut att endast vara runt 5000 sålda
västrastå skrev:Fyfan va dåligt att det det inte är slutsålt ikväll, ser ut att endast vara runt 5000 sålda
Kloker skrev:Om Ericsson är borta så är det ett avbräck. Måtte det inte gå till straffar...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster