Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Skulle förvåna mig om vi torskar två raka mot det här skitlaget som knappt vet vad slutspel är. Vi borde använda oss utav vår rutin i eftermiddag. Bortaplan borde också passa oss utmärkt.
Svartvadet skrev:Welch är lite gnällig tydligen, bådar ju gott
”Killar som är tysta hela säsongen agerar nu som tuffingar.” Malmö Redhawks backbjässe Noah Welch tycker att Växjöspelarna låter munnen glappa för mycket.
Kloker skrev:Fegar ur? VLH ska väl för i helvete med ordinarie manskap smiska upp mittenlaget Malmö så att det står härliga till utan att ta hjälp från J20! Någon jävla måtta får det vara.
Hoppas att dom visar det i dag också...
vlk skrev:Kloker skrev:Fegar ur? VLH ska väl för i helvete med ordinarie manskap smiska upp mittenlaget Malmö så att det står härliga till utan att ta hjälp från J20! Någon jävla måtta får det vara.
Vi spelar inte med bästa laget. Carnbäck tillför mer än minst tre forwards i dagens uppställning
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kloker skrev:vlk skrev:Kloker skrev:Fegar ur? VLH ska väl för i helvete med ordinarie manskap smiska upp mittenlaget Malmö så att det står härliga till utan att ta hjälp från J20! Någon jävla måtta får det vara.
Vi spelar inte med bästa laget. Carnbäck tillför mer än minst tre forwards i dagens uppställning
Lugn och fin nu. Nu ger vi laget en chans att bevisa motsatsen, vilket jag hoppas att dom gör. Visar dom upp nada strids-kuk som i förra matchen, då ska jag ta ditt konstaterande i beaktning.
Kloker skrev:Alltså helt ärligt, vad fan sysslar dom med? Det är ju för helsike kvartsfinal. Dom skämmer ju ut sig. Bra sista tio, men förihelvete ta över nu, vi är ju så pass mycket bättre i grunden.
Åker vi ut mot Malmö i bäst av 7, så är vi helt enkelt inte bättre. Våra 5 sista matcher i grundserien verkar sitta kvar.vlk skrev:Kloker skrev:Alltså helt ärligt, vad fan sysslar dom med? Det är ju för helsike kvartsfinal. Dom skämmer ju ut sig. Bra sista tio, men förihelvete ta över nu, vi är ju så pass mycket bättre i grunden.
Åker vi ut mot Malmö är en praktfiasko och den första riktiga motgången för Lakers.
Skinnsoffa skrev:Åker vi ut mot Malmö i bäst av 7, så är vi helt enkelt inte bättre. Våra 5 sista matcher i grundserien verkar sitta kvar.vlk skrev:Kloker skrev:Alltså helt ärligt, vad fan sysslar dom med? Det är ju för helsike kvartsfinal. Dom skämmer ju ut sig. Bra sista tio, men förihelvete ta över nu, vi är ju så pass mycket bättre i grunden.
Åker vi ut mot Malmö är en praktfiasko och den första riktiga motgången för Lakers.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster