Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aleks skrev:Ska vi vända detta måste Rosén komma igång, vi behöver två ledande offensiva centrar... Kör Carnbäck-Rosén-Tamby och hoppas på det bästa. Emil får ta över Kiiskinen och Palola
Wolin skrev:Blir tidig semester för Lakers "krigarna" i år. Sam har mött sin överman i Peter Andersson , han är mer osäker än någonsin i hur han skall knäcka koden. Schack matt för Växjös del, om inte Sam hittar något motdrag väldigt snart
Vart håller finnarna hus förresten?, Kiiskie, Palola , de som skall vara tungan på vågen...
...jag är glad att jag inte har nån spelare i mitt lag som agerar på det viset...
Kloker skrev:Tombolan på lotterinämndens kontor friar Everberg från avstängning. Helt rätt.
Så som Nils Andersson lät när han intervjuades i periodpausen igår så trodde jag faktiskt att döden var nära. Han harklade och hulkade som att Everberg krossat hans bröstkorg och kört ner klubban i halsen på honom. Han kan verkligen skådespela. Pinsamt. Bollywood nästa?
Evert ger sin syn på saken....jag är glad att jag inte har nån spelare i mitt lag som agerar på det viset...
vlk skrev:"Dom ska alltid vara störst , bäst och vackrast "
Jag rullar i skratt över den pappfiguren som sitter nere i terrorstaden och frustar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster