Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Det är inte över.
Mif ska knyta ihop säcken. Lycka till med det.
Vårt hockeykunnande börjar ge resultat. Små detaljer - VLH:s klassiska seghet när man trycker oss mot repen.
Torka tårarna så synes vi i semin. Kom igen!
Varanen skrev:Inför match 4 skrev jag följande och som tur är behöver jag inte ändra på något:Varanen skrev:Det är inte över.
Mif ska knyta ihop säcken. Lycka till med det.
Vårt hockeykunnande börjar ge resultat. Små detaljer - VLH:s klassiska seghet när man trycker oss mot repen.
Torka tårarna så synes vi i semin. Kom igen!
Vi torskade 4:an surt som satan, men min uppfattning kvarstår. Knyta säck är svårt och bättre kunnande ger resultat.
Härmapan skrev:Tja, jag har varit skeptisk till vår backbesättning sen i augusti och sagt (orkar inte citera mig själv) att vi säkert kommer att klara serielunken galant men att det är en helt annan sak i slutspelet då vi saknar tyngd, attityd och rutin!
Har då blivit tillrättavisad av expertisen med motiveringen att vi är starkare än tidigare på backsidan, men jag hävdar fortfarande att vi saknar stabila, elaka backar som inte tillåter motståndarna att stå och slå på, och köra på vår målvakt!
Vi har ett serielunkslag - ej byggt för slutspel!
Bee skrev:GRISHOCKEY är vad som gäller ikväll!! Det Hallam Janne "banan" evertsson i grund och botten står för, ställa upp sig i styrspel i mittzon o dra ner tempot till noll "is tha shit"!!"!!!!!!!!!!!
Vinn ikväll sen borde man lösa det på onsdag...
DeLarge skrev:Tycker Hennessy har höjt sig flera nivåer!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster