Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Gynge är både längre och tyngre.Dannedd skrev:Vilken Gyngekopia! =) nästa lika glad när han gör mål med! Blir nog riktigt bra, antar att han ersätter just Gynge rakt av.
teddy skrev:Ryktas till HV 71 enligt en insatt forumanvändare på hv:s forum.
Enligt rykten ligger HV på hårt på ollis agent.
Svartvadet skrev:Den enda anledningen till varför han skulle gå dit över för att han vet att det skulle såra oss.
Är han osams med någon i klubben, Evert kanske?
nature skrev:Frågan är då varför är vi inte villiga att ge en målkung 300k i månaden?
Märkligt om Evert inte vill förlänga med Palola. Han jobbar hårt för laget och gör sina poäng, kan avgöra jämna matcher, hårdskjutande, hög procent på straffar. Kan inte vara lätt att hitta någon annan i samma prisklass som är bättre eller mer allround, och tar man hit en liknande från NHL som måhända är lite dyrare så är det inget som säger att det är mer värt pengarna. Om Evert inte vill förlänga så måste han väl veta att han kan hitta en som är bättre så jag tror mer på att det är Palola själv som vill flytta på sig.PutteA skrev:Eftersom det gått så lång tid nu då tror jag att det är Lakers som inte vill förlänga. Hade det varit aktuellt hade det gjorts för längesen. Vi har ju sett Evertsson tidigare rata spetskompetens. Kan finnas olika skäl. Kräver för mycket flis? Passar inte in i nästa års bygge? Kanske har en personlighet som inte passar så jättebra i gruppen. Men jag tror han är borta.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster