Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
smashinlovely skrev:men vi har alltid #19
noneedforaname skrev:Roligast ikväll? Den ständigt svagbegåvade LHC-klacken som skriker Solna-tattare när de själva har ett knippe med AIK-anknytning i truppen. Förra veckan brände de av en bengal under ispremiären så att alla fick traska ut i regnet...
Sorgligast ikväll? Att knappt någon i Lakers såg ut att platsa i ett topp-6-lag. Kiiski, Brodecki, Martinsson och Fasth stack ut.
Varanen skrev:Vet inte. Vi möter min gamla klubb (TPS) nästa match men det finns ingen info ute.
Såg inte matchen mot LHC. Tom VLK verkade lite lugn efter slutsignalen. Måste alla avgå eller kan vi avvakta ett par matcher? Jag är mest nyfiken på Youds på backen (försöker han alltid vara konstruktiv?) och hur verkar Calof i det mindre spännande jobbet hemåt?
Svartvadet skrev:Bara för att få lite perspektiv:
HV vs Troja 1-2
RBK vs TAIF 1-2
FBK vs LIF 1-4
Alltså kan man ju säga att segern mot LHC säger absolut nada, även med vårt spel.
Varanen skrev:Vet inte. Vi möter min gamla klubb (TPS) nästa match men det finns ingen info ute.
Såg inte matchen mot LHC. Tom VLK verkade lite lugn efter slutsignalen. Måste alla avgå eller kan vi avvakta ett par matcher? Jag är mest nyfiken på Youds på backen (försöker han alltid vara konstruktiv?) och hur verkar Calof i det mindre spännande jobbet hemåt?
PutteA skrev:Jag såg matchen och jag tycker Lakers tog ett stort steg sedan matchen mot LHC. Andra hälften av andra perioden blev man dock rejält satta under press. Väldigt imponerad av Tomi Kallio som fortfarande håller en riktigt hög nivå.
Enligt SMP är första rapporterna om Peter Andersson försiktigt positiva. Vi får se vad det innebär.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster