Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Är det backarna som är för lama-/klena-/dåliga eller är det Fasth som har dubbelseende? Tennissiffror i genrepet på hemmais känns ju så där...
mollers skrev:Håller kommentatorn på Frölunda?
vlk skrev:Det är enorm floppvarning på Calof. Han har inte haft en siffra rätt på hela försäsongen. Andrakedjan är en bedrövelse i match efter match.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Aleks skrev:vlk skrev:Det är enorm floppvarning på Calof. Han har inte haft en siffra rätt på hela försäsongen. Andrakedjan är en bedrövelse i match efter match.
Hittills har Calof inte visat någonting förutom att det ser ut som att han vill iaf. Risken är stor för flopp! Var hoppfull inför då Lakers verkligen visat att de kan få igång spelare vars karriärer kört fast lite. Har för mig att Kiiski också var ganska kall på försäsongen när han kom till oss. Vill iaf ge Calof minst en handfull matcher innan jag dömer ut honom
Aleks skrev:Haha, ja Burish... man kan ju skratta åt det hela nu. Han gjorde väl ett fint mål i sin debut däremot.
Vi får se hur det går med Calof, han har producerat i SHL tidigare iaf. Kanske berodde det på en väldigt bra omgivning då...
PutteA skrev:Tyvärr tror jag problemet i andra kedjan just nu stavas Robert Rosèn. Han är enormt blek. Han får inte till nånting. Han har två spelare jämte sig som åker mycket skridskor, men Rosèn ör inte där och gör jobbet. Han sätter inte upp varken Lundberg eller Calof. Hade jag varit Hallam hade jag testat att ta in Josefsson där istället, alt Fröberg. Då tror jag dom skulle få fart på Calof och Lundberg. Robban bidrar tyvärr inte med nått så här långt, tyvärr.
Svartvadet skrev:Det måste komma in en superback och en center under säsongen, ser aldrig hur detta ska fungera annars. Alt. att man hittar en riktig sniper till Rosén istället för Calof
vlk skrev:Positiv under försäsongen
Carnbäck
Rönbjerg
Brodecki
Persson
Pesonen
Josefsson
Kieskinen
Intetsägande
Martin Lundberg
Negativ utmärkt sig
Rosen
Calof
Fröberg
Högberg
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Positiv under försäsongen
Carnbäck
Rönbjerg
Brodecki
Persson
Pesonen
Josefsson
Kieskinen
Intetsägande
Martin Lundberg
Negativ utmärkt sig
Rosen
Calof
Fröberg
Högberg
Pettersson har ju varit mycket bra också tycker jag.
Persson tycker jag är väldigt svajig i spelet. Brodecki också även om han gjort lite poäng.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster