Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Det kommer vara såhär emellanåt, tyvärr. Det är ömsom vin, ömsom vatten.
Janne Pesonen är ju äckligt bra, det går inte säga något om. Den kedjan håller väldigt hög klass. Robert Rosén saknar en riktig kompis jämte sig, tråkigt men sant. Bohm, Andersson, Lundberg känns... mellanmjölk. Liksom Persson, som dock kommer undan med att han kom ifrån div.1.
Specialteams som jag skrev om, samt Derek Roy... Räcker så.
Varanen skrev:Lundberg är verkligen ingen ogenomtänkt värvning. Vissa har sin bästa tid i slutet på säsongerna. En annan hockey då. Ogenomtänkt hade varit att enbart ha sköna lirare i laget och åka ut mot MIF i kvarten ännu en gång.
Bee skrev:Varanen skrev:Lundberg är verkligen ingen ogenomtänkt värvning. Vissa har sin bästa tid i slutet på säsongerna. En annan hockey då. Ogenomtänkt hade varit att enbart ha sköna lirare i laget och åka ut mot MIF i kvarten ännu en gång.
Hur som helst kommer han ge mig NOLL glädje genom vintern, tyvärr..
teddy skrev:BOXPLAY BOXPLAY BOXPLAY
Detta följetong har varit vår svagaste lagdel år efter år. Med undantag fårn året då Jani Lajunen och Liam reddox kamperade ihop och gjorde mål efter mål. Annars
Dannedd skrev:Bee skrev:Varanen skrev:Lundberg är verkligen ingen ogenomtänkt värvning. Vissa har sin bästa tid i slutet på säsongerna. En annan hockey då. Ogenomtänkt hade varit att enbart ha sköna lirare i laget och åka ut mot MIF i kvarten ännu en gång.
Hur som helst kommer han ge mig NOLL glädje genom vintern, tyvärr..
Vill du ha serieseger eller SM-Guld???
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster