Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DeLarge skrev:Ja, han lär ju inte blir mindre motiverad till att spela bra ishockey när brorsan finns vid sin sidan till nästa säsong
Aleks skrev:DeLarge skrev:Ja, han lär ju inte blir mindre motiverad till att spela bra ishockey när brorsan finns vid sin sidan till nästa säsong
Ska bli riktigt kul att se vad brorsan kan åstadkomma. Frågan är om de båda tar turen över atlanten säsongen efter...
Dannedd skrev:Men går man upp 10kg på ett år så är man ju dopad...
(Hoppas ni förstår ironin i detta inlägg)
teddy skrev:Ett smaskigt rykte som får vilken lakej som helst att smila lite extra på läpparna.
Enligt Elias Pettersson så har brorsan Emil sagt att ”-Får jag inte spela någon NHL match innan jul, så kommer jag hem och lirar med dig i Växjö”
Nyligen blev ju Emil nerskickad till AHL.
Så vi får se.
Ett rykte dock. Men vi får se till jul.
PutteA skrev:Enligt de uppgifter jag fått inifrån VLH så kan vi glömma Emil. Han skrev på ett kontrakt där tanken från början är att han ska skolas in i farmarlaget. Han får sin chans att slå sig in men grundtanken är den. Så jag ser väldigt lite substans i det ryktet.
smashinlovely skrev:PutteA skrev:Enligt de uppgifter jag fått inifrån VLH så kan vi glömma Emil. Han skrev på ett kontrakt där tanken från början är att han ska skolas in i farmarlaget. Han får sin chans att slå sig in men grundtanken är den. Så jag ser väldigt lite substans i det ryktet.
Tänker också att värvningen av Shinnimin skulle vara märklig om man visste att Emil var aktuell.
Kenpa skrev:Emil satsar stenhårt på NHL. Finns inte på kartan med SHL just nu vad jag har hört.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster