Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Var tvungen att kolla efter de. Tror det är första gången jag ser Sam lite förbannad,jag tycker iallfall att det var skönt att se, istället för att som vanligt säga "Vi gjorde en bra match", som han brukar säga efter en förlust, vilket iallafall gör mig frustrerad.Bestil skrev:Larvigt beteende av Hallam i intervjun efter matchen. Bara för att du inte är kapabel till att få ditt lag att spela en vettig hockeymatch mot Malmö, så betyder det inte att du kan bete dig som ett kräk mot kommentatorn.
Skinnsoffa skrev:Var tvungen att kolla efter de. Tror det är första gången jag ser Sam lite förbannad,jag tycker iallfall att det var skönt att se, istället för att som vanligt säga "Vi gjorde en bra match", som han brukar säga efter en förlust, vilket iallafall gör mig frustrerad.Bestil skrev:Larvigt beteende av Hallam i intervjun efter matchen. Bara för att du inte är kapabel till att få ditt lag att spela en vettig hockeymatch mot Malmö, så betyder det inte att du kan bete dig som ett kräk mot kommentatorn.
Bestil skrev:Jag ser hellre att han blir förbannad genom att ta sin vattenflaska och kasta den rakt i skallen på Shinnimin efter hans nonchalanta försvarade vid deras sista mål.
Svartvadet skrev:Det som är mest tragiskt i det hela är att det nya lagbygget ska vara gjort för att hantera denna typ utav taktiker, men blev ju ett brutalt bakslag verkar det som...
Rahimi var alldeles för snäll igår, så även Lundberg. Sedan tycker jag att Netterberg kan in och kötta betydligt mer än vad han gör. Väntar fortfarande på den dagen han förstår att det är en sådan enorm styrka i hans spel - de få gångerna han går in i närkamperna till 100% så är han minst lika bra som Hardt där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster