Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Tycker det är så löjligt att det lipas på Trojas forum... lägg ner för fan.
Troja kommer aldrig spela i SHL, de har inte där att göra. Med hjälp av oss så kan de se till att de sparar pengar och ser till så att klubben kan värva roliga spelare till HA.
Är bara Win-Win, ser man inte det är man blind
Lelle skrev:Svartvadet skrev:Tycker det är så löjligt att det lipas på Trojas forum... lägg ner för fan.
Troja kommer aldrig spela i SHL, de har inte där att göra. Med hjälp av oss så kan de se till att de sparar pengar och ser till så att klubben kan värva roliga spelare till HA.
Vem vill betala för att se Lakers b-lag?
Lelle skrev:Svartvadet skrev:Tycker det är så löjligt att det lipas på Trojas forum... lägg ner för fan.
Vem vill betala för att se Lakers b-lag?
Härmapan skrev:Finns ju som sagt en uppsjö av liknande samarbete! Exempelvis Pantern/Malmö. De flesta klubbar har eller har haft liknande upplägg!
Dessutom är det ju som flera säger Troja som tjänar mest på detta, men när man är så mentalt försurad av hat, som många är i Ljungby, är så är det givetvis inte så lätt att tänka klart...
Jag hade inte tagit livet av mig om vi hade fått låna in lite KHL-spelare emellanåt...
Orange skrev:Härmapan skrev:Finns ju som sagt en uppsjö av liknande samarbete! Exempelvis Pantern/Malmö. De flesta klubbar har eller har haft liknande upplägg!
Dessutom är det ju som flera säger Troja som tjänar mest på detta, men när man är så mentalt försurad av hat, som många är i Ljungby, är så är det givetvis inte så lätt att tänka klart...
Jag hade inte tagit livet av mig om vi hade fått låna in lite KHL-spelare emellanåt...
Om vi lånat av HV i Allsvenksan då?
Kloker skrev:Samarbetet är bra. Men det var längesedan jag såg en sån skitnödig Henrik Evertsson. Gaser? Ehhöööhhhööö? Snudd på att han ville be om ursäkt för att han satt där.
Han har en tuff silly framför sig - Sveriges bästa sportchef.
Orange skrev:Härmapan skrev:Finns ju som sagt en uppsjö av liknande samarbete! Exempelvis Pantern/Malmö. De flesta klubbar har eller har haft liknande upplägg!
Om vi lånat av HV i Allsvenksan då?
Svartvadet skrev:De frågar ju givetvis Troja först.
Sedan är det ju upp till Troja, de är ju inte vår farmarklubb direkt. Vill de inte ha spelaren är det ju en annan klubb som gäller
Svartvadet skrev:Förstår fortfarande noll. Tror helt ärligt att Troja backade när fansen började hota, finns ingen annan anledning. Wistén, Madsen, Bokk (innan han fick speltid i A-truppen här), Carnbäck, Sundberg, Sunnefors, Nilsson osv. alla hade förstärkt Troja vilken dag som helst!
Men men, det är deras förlust och inte vår.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster