Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Hittade en länk som handlar om Lakers Lakejer som jag helt har missat, kanske andra också? Intressant att se i vilket fall.
Person skrev:Allt handlar om pengar så den match som de misstänker flest kommer titta på visar de. Frölunda och HV har mycket fans relativt utspritt i landet, Växjö har endast fans i just Växjö. Övriga smålänningar håller på HV i nulägetk.
Okej, lite väl överdrivet. Men HV har betydligt fler fans utanför Jönköping än vad Lakers har utanför Växjö.Kloker skrev:Person skrev:Allt handlar om pengar så den match som de misstänker flest kommer titta på visar de. Frölunda och HV har mycket fans relativt utspritt i landet, Växjö har endast fans i just Växjö. Övriga smålänningar håller på HV i nulägetk.
Det där var väl en generalisering med modifikation. Köper inte alls det argumentet. Populariteten (fans) gällande Växjö Lakers är något större än vad du ger sken av. Fans endast i Växjö - övriga Snållänningar rockar HV71? Nä!
Person skrev:...jag inte ser några konstigheter med att de visar Frölunda och HV så ofta som de gör..
smashinlovely skrev:"Fan, vi har problem. Supportrarna runt om skriker att dom hatar oss & kallar oss hockeymördare vad ska vi göra?"
..."Jag vet, vi sparkar ordförande och tar in en ny. Det funkar alltid! men vem ska vi ta?"
..."Vi tar ordförande i Lakers, alla supportrar älskar väl Lakers. Det måste bli skitbra!"
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=7067559
Ja till och med Sam såg imponerad ut...Svartvadet skrev:När vi pratar media så vill jag bara säga att den nya killen som sköter intervjuerna, Elliot tror jag han heter - suveränt skicklig kille! Bland de bättre man hört, ställer vettiga frågor etc. tummen upp!
PutteA skrev:Ganska logiskt med tanke på 7:e platsen i ligan, ut i kvarten och dessutom inget CHL spel kommande säsong.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:Töntig anledning. Hade varit coolare om det hade varit en intervju med Ilari som sagt att han ska knäcka ryggraden på HV (kan tolkas som hot om våld i Disney-världen).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster