Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Wolin skrev:Oj oj, vilken matchserie det här kommer bli tror jag. Nu gäller det för Hallam & övriga coacher att sätta sig vid ritbordet, känns som Malmö sparar på sig kapital under grundserien för att använda det vid slutspelet istället.
Vem vinner coachningsrundan i år?
Hade varit häftigt med stor uppblåsbar anka på västra stå, svartmålad självfallet
vlk skrev:Det är tyvärr långt från säkert vi får se Welch mer. Han behövs.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kloker skrev:vlk skrev:Det är tyvärr långt från säkert vi får se Welch mer. Han behövs.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vad grundar du det på? Magkänsla eller tillförlitlig källa?
Kloker skrev:Jag tycker inte att den smällen såg speciellt ful-/otäck ut. Gisslet är väl om det är en gammal skada som fått sig en kyss, då kanske det inte krävs så förbaskat mycket. Vi får hålla tummarna. Ett VLH utan Welch i en semifinalserie mot Ankorna är ett übertungt avbräck.
smashinlovely skrev:Hade vart en magisk psykning om man hade haft en 20st lockpipor att kvacka med vid de fula ankungarnas entré
StenhårtSlagskott skrev:Hur ser biljettläget ut? Helgdag och semi borde väl he fullsatt?
Shinnimin och Welch spelklara?
Glad påsk på er!
StenhårtSlagskott skrev:Hur ser biljettläget ut? Helgdag och semi borde väl he fullsatt?
Shinnimin och Welch spelklara?
Glad påsk på er!
PutteA skrev:Kan meddela att vad jag kan se är alla på is, även Noah Welch på dagens träning. Om han går för fullt återstå att se!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster