Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lackis skrev:StenhårtSlagskott skrev:Sura-pelle skrev:Pinsamt Lakers!!
Verkligen!
Samtidigt spelade de upp sig sista 10. Fröberg är het men nu ör det ju inte han som ska leda laget.
Är det du som bestämmer vem som ska leda laget eller? Om fröberg fortsätter spela som han gör nu är det väl mer än rätt att han får en ledande roll i laget? Gäller väl alla
Lackis skrev:Om vi tar in tre forwards, tänk laguppställningen igår + Bokk och kiiskinen,(dom plockar väl automatiskt bort Carnbäck och Holmberg eller Rondbjerg) vilka tre plockar du bort sen? Jag tror man på riktigt vill ge dessa killarna chansen. Alla är så bortskämda med everts sena värvningar att man inte ens ger denna truppen en chans utan redan har bestämt att det ska in 1-2-3 stycken till. Som någon skrev, inte ens Elias va bra i chl förra året lugna er, ge dem ett par matcher i shl sen kan vi snacka nya värvningar
vlk skrev:Jag försöker bedöma en spelare på mer än en enstaka match. Överlag har Netterberg än inte visat det utvecklingssteg jag hade hoppats på..att vara mogen att axla en ledande roll i ett topplags tredjekedja.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lackis skrev:vlk skrev:Jag försöker bedöma en spelare på mer än en enstaka match. Överlag har Netterberg än inte visat det utvecklingssteg jag hade hoppats på..att vara mogen att axla en ledande roll i ett topplags tredjekedja.
Fast det är ju precis vad du gör, han har ju för sjutton vart skadad nästan hela försäsongen. Så du bedömer hur fint han satt på läktarn kanske?
Tvärtom mot dig tror jag Netterberg - Fröberg - Rondbjerg kommer vara en av de bästa tredjekedjorna i shl.
MalZon skrev:Det var årets CHL för Lakers de. Bara att satsa fullt på SHL
Mvh Jonas
Lackis skrev:vlk skrev:Jag försöker bedöma en spelare på mer än en enstaka match. Överlag har Netterberg än inte visat det utvecklingssteg jag hade hoppats på..att vara mogen att axla en ledande roll i ett topplags tredjekedja.
Lackis skrev:Lackis skrev:vlk skrev:Jag försöker bedöma en spelare på mer än en enstaka match. Överlag har Netterberg än inte visat det utvecklingssteg jag hade hoppats på..att vara mogen att axla en ledande roll i ett topplags tredjekedja.
Fast det är ju precis vad du gör, han har ju för sjutton vart skadad nästan hela försäsongen. Så du bedömer hur fint han satt på läktarn kanske?
Som du förstår kan jag inte ta dig på allvar efter detta
Svartvadet skrev:MalZon skrev:Det var årets CHL för Lakers de. Bara att satsa fullt på SHL
Mvh Jonas
Det är ju bara över om Bern får spö i någon av matcherna. Tycker dock inte att vi förtjänar att spela vidare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster