Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Okej, ångrar mig lite. Får vi stryk mot Timrå (efter det man sett idag) så är det en skräll utan dess like
Towen skrev:Tveksamt om han är det redan till på torsdag, ombytt och klar. Tror man vill ha honom i några träningar innan man kastar honom i spel. Vet inte hur det är med pappersexercis heller. Är BOKK tillbaka från Amerikat?
Person skrev:Evertsson sa att det finns en chans att han är med på torsdag, lördag definitivt.
Jag hade gärna sett:
Shinnimin-Horak-Ortega
Junttila-Pesonen-Bokk
Kiiskinen-Fröberg-Netterberg
Reddox-Josefsson-Lundberg
Holmberg/Röndbjerg/Carnbäck
Det är svårt att ha Holmberg utanför kedjorna, han har varit riktigt bra hittills. Men svårt att hitta en plats för honom i laget med alla tillgängliga. Den som kanske ligger mest illa till är isf Bokk, men han måste få tid. Jag tycker att Bokk ska få en 12-15 matcher i toppkedjorna innan man ev. flyttar på honom.
Det här kommer nog gå bra ska ni se!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Towen skrev:Det är väl ganska givet VEM som sitter på JUNTTILAS utrustning inför premiären? Jag skulle inte bli förvånad om Disciplinnämnden hittade den hemma hos - 'NUBBEN' - vid ett tillslag där..
Jag ser gärna en tidig ketchupeffekt för KIISKINEN mot LHC hemma. Undrar vad LHC-klacken är mest förtvivlade över, att LHC på 19 år i högsta ligan har exakt 0 (noll) SM-guld - eller att KIISK' har TVÅ mer..
Person skrev:Kedjorna på dagens träning:
Shinnimin-Horak-Ortega
Pesonen-Fröberg-Netterberg
Röndbjerg-Holmberg-Bokk
Carnbäck
Backparen:
Rahimi-Persson
Lundberg-Burström
Andersson-Högberg
Bohm (Johansson)
Känns spännande med en juniorkedja, undrar dock hur det kommer se ut när Junttila och Kiiskinen kliver in. Hallam verkar ändå vilja ha Pesonen på kanten så det är inte omöjligt att Holmberg får gå som tredjecenter. Känns som att det är Bokk, Netterberg och Röndbjerg som ligger lite illa till när finnarna är tillgängliga.
ivc skrev:Person skrev:Kedjorna på dagens träning:
Shinnimin-Horak-Ortega
Pesonen-Fröberg-Netterberg
Röndbjerg-Holmberg-Bokk
Carnbäck
Backparen:
Rahimi-Persson
Lundberg-Burström
Andersson-Högberg
Bohm (Johansson)
Känns spännande med en juniorkedja, undrar dock hur det kommer se ut när Junttila och Kiiskinen kliver in. Hallam verkar ändå vilja ha Pesonen på kanten så det är inte omöjligt att Holmberg får gå som tredjecenter. Känns som att det är Bokk, Netterberg och Röndbjerg som ligger lite illa till när finnarna är tillgängliga.
Enligt TT åker de upp till Sundsvall med "full trupp", vilket borde innebära att JJ är med samt nämner att ingen är skadad, vilket borde betyda att även super-kiisk är med.
Var har du fått information om att han inte kan vara med?Lackis skrev:Spännande ! Hur hade ni satt laget vid full trupp INKLUSIVE JJ som vi vet tyvärr ej ska va me
StenhårtSlagskott skrev:Någon som testat minhockey.se. Verkar bra men är det något att ha?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster