Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Japp.PutteA skrev:Rahimi pincha bedrövligt idag??
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Kenpa skrev:Centerspelet är horribelt och sargduellerna förloras. Försvaret är ok men sandsäckarna på Persson och Rahimi är enorma. Pesonen måste centra mellan Kiisk och Junttila. Fröberg ska centra Netterberg och Bokk. Bänka M. Lundberg och in med Rönnbjerg.
Tack för mig
Kenpa skrev:Det är ju klart som korvspad att FÖRSTA HEMMAMATCHEN på HEMMAPLAN för en NYKOMLING genererar lika mycket adrenalin som en första SLUTSPELSMATCH för en UNDERDOG. Bästa spelaren i en nykomling och bottenlag kommer alltid vara målvakten. Det handlar om 52 omgångar kvalitet och jag
Är inte det minsta oroad just nu.
Varanen skrev:Med all respekt Kenpa och Lackis, men det här är inte vi som 12-åriga grabbar på gården som möter granngården.
Att tävla ska (bör) finnas i ryggmärgen hos varje spelare på den absoluta högsta nivån. Det saknades idag.
PutteA skrev:Ja, det saknades verkligen idag. Såg inget tävlingstänk över huvudtaget. Och som någon förutspådde så agerar man inte desperat förrän det är sisådär 4-5 minuter kvar. Då kommer helt plötsligt känslan av att oj, vi håller på att förlora. Då går man all in. Men då är det oftast försent när man ligger under med 2. Jag avvaktar dock att bedöma laget potential till matchen mot LHC på lördag. Känns som det är då vi får se vilken karraktär den här gruppen har.
PutteA skrev:Ja, det saknades verkligen idag. Såg inget tävlingstänk över huvudtaget. Och som någon förutspådde så agerar man inte desperat förrän det är sisådär 4-5 minuter kvar. Då kommer helt plötsligt känslan av att oj, vi håller på att förlora. Då går man all in. Men då är det oftast försent när man ligger under med 2. Jag avvaktar dock att bedöma laget potential till matchen mot LHC på lördag. Känns som det är då vi får se vilken karraktär den här gruppen har.
Användare som besöker denna kategori: Jocke86 och 7 gäster