Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
?vlk skrev:Sparka alla.
Vad fan har hänt med Joel , 0-3 nu
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person skrev:?vlk skrev:Sparka alla.
Menar du Joel Persson så spelar han på en annan nivå än övriga backar.
Visst har inte Växjö inte skapat jättemycket på dessa 2 matcher, men vi får inte heller glömma att Växjö fört båda matcherna. Målskyttet släpper alltid förr eller senare, men visst hade det kanske behövts en redig sniper till.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Första målet var Rahimis pinch, andra var tappad markering av RW och tredje var i 3mot3. Kolla inte bara på statistik, underliggande visar positiva zonförsök ochvlk skrev:Person skrev:?vlk skrev:Sparka alla.
Visst har inte Växjö inte skapat jättemycket på dessa 2 matcher, men vi får inte heller glömma att Växjö fört båda matcherna. Målskyttet släpper alltid förr eller senare, men visst hade det kanske behövts en redig sniper till.
Han har varit inne på alla tre baklängesmålen hittills. Det räknas tyvärr också.
Första målet var Rahimis pinch, andra var tappad markering av RW och tredje var i 3mot3. Kolla inte bara på statistik, underliggande visar positiva zonförsök ochPerson skrev:vlk skrev:?Person skrev:[quote="vlk"]Sparka alla.
Han har varit inne på alla tre baklängesmålen hittills. Det räknas tyvärr också.
Svartvadet skrev:Matchens behållning var Junttila, otroligt skicklig med pucken och jävla tempo.
Resten är mellanmjölk, tyvärr.
Pesonen - Blixtrar knappt till längre, för gammal?
Bokk - Tror att han är Elias, men egentligen är han fortfarande för dålig för SHL
Burström - Sticker han ut alls? Vågar knappt hålla i pucken
Rahimi - Fegspelar istället för att köra rejält?!
Horak - Slarvar bort puck efter puck och skjuter på jätteskumma lägen.
Ortega - Ser helt vilsen ut. Kommer ta tid tills han når rätt SHL-standard (om någonsin)
vlk skrev:Måste bara kommentera introt; någon borde avgå omgående. Hur är det möjligt att åstadkomma något så dåligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster