Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Towen skrev:Satt och funderade på KHL:s löneförhållanden. Någon som vet ungefär vad Robert ROSÉN och Dennis RASMUSSEN får för besväret? Och hur står det sig mot t ex Dennis EVERBERG och Rickard GYNGE?
Towen skrev:Ponera att vi plockade hem våra nämnda fyra KHL-exporter, för en bruttolön à säg 12-13 millar per skalle. Behåll FASTH och någon back, säg RAHIMI - och gå sedan ALL IN med gratis junisar och billiga fynd i division 1. We'd rule. An epic season.
KARATEHOCKEY a la EVERTSSON.
anestor67 skrev:Sno spelare från andra lag( läser bara innantill på elitpropsects.com)..... så bygger man för framtiden. Sorglig utveckling.
venomizer skrev:I SMP var det mer formulerat som att han inte hade så mycket val. Att St Louis kalla över honom. Sam gillade det inte men antar att man släpper honom utan större protester för att bibehålla en bra relation?
Jag kan ha tolkat helt fel...
Person skrev:Och där blev han klar, 1-årskontrakt.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Kenpa skrev:Känns helt klart som att Kiiskinens hälsa är orsaken till värvningen. Mja får se vad det blir av det här.
ivc skrev:Kenpa skrev:Känns helt klart som att Kiiskinens hälsa är orsaken till värvningen. Mja får se vad det blir av det här.
Behöver det inte betyda alls. Classic Evert att spetsa laget om möjlighet finns och dessutom har forwardssidan behov av att förbättras.
Jag gillar finska återfallsförbrytareTowen skrev:Man är förstås kloka nog att veta ligapoängen i höst är lika viktiga som i vår, om vi vill vinna serien. Någon som känner till JUNTTILA så pass att man vågar sig på en jämförelse - vilken befintlig el tidigare VLH/SHL-spelare påminner han mest om i sitt spel?
Det man saknar på honom är ett vassare efternamn. Låter ju som någon som sitter på finsk anstalt för dubbelmord
Towen skrev:
JUNTTILA
Det man saknar på honom är ett vassare efternamn. Låter ju som någon som sitter på finsk anstalt för dubbelmord
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster