Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Ok, då är det bättre man går ut öppet med att man inte får kritisera spelare och lag på forumet. Om det är det som är anledningen. Är det så?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lakershjärta71 skrev:Det är väl bara att fråga moderatorerna eller starta en ny tråd.
mollers skrev:Tror ni verkligen att de tagit bort tråden? Att det inte kommit någon respons från mods tyder ju dock på det. Kräver en förklaring
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Towen skrev:Nu är ju inte jag systemvetare men är ni inte lite DRAMA QUEENS ang detta
Det är ju ny match snart.
PutteA skrev:Sorry, har läst lite här om alla era konspiratoriska tankar, men jag måste tyvärr göra er besvikna. Det är ingen som modererat bort nånting. Det gör vi aldrig. Och skulle det vara nått så tar vi bort ett enskilt inlägg om nu något skulle vara för magstarkt nån gång. Nånting har hänt, vad vet jag inte. Är iväg på jobb hela veckan och har väldigt ont om tid över, men ska ta en titt på detta till helgen. Men ni får gärna fortsätta med era konspiratoriska idéer om ni vill, samtidigt som jag inte förstår varför ni tror att vi plockat bort tråden? Har vi nånsin plockat bort en tråd med vilje. Nej, det har vi inte. Vi återkommer!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
StenhårtSlagskott skrev:PutteA skrev:Sorry, har läst lite här om alla era konspiratoriska tankar, men jag måste tyvärr göra er besvikna. Det är ingen som modererat bort nånting. Det gör vi aldrig. Och skulle det vara nått så tar vi bort ett enskilt inlägg om nu något skulle vara för magstarkt nån gång. Nånting har hänt, vad vet jag inte. Är iväg på jobb hela veckan och har väldigt ont om tid över, men ska ta en titt på detta till helgen. Men ni får gärna fortsätta med era konspiratoriska idéer om ni vill, samtidigt som jag inte förstår varför ni tror att vi plockat bort tråden? Har vi nånsin plockat bort en tråd med vilje. Nej, det har vi inte. Vi återkommer!
Ok. Tack. Så du tippar på 1:a eller 2:a
AI:n är lös
PutteA skrev:Ja den verkar försvunnit på nått sätt. Men kan garantera att ingen modererat bort den.
Användare som besöker denna kategori: Jocke86 och 8 gäster