Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
StenhårtSlagskott skrev:Ok. Nu heter dem ju HV-71 och det är ju tyvärr vi som skjuter snett hittills.
Men nu jävlar måste puckarna sitta. Inga målchanser får sumpas och inga trådar får försvinna.
Nu är det allvar!!!
vlk skrev:Jag tror Lakers vinner med 10-0. Ortega gör 4 mål , juntilla 4 mål och pesonen 2 mål....tjoho
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Jag tror Lakers vinner med 10-0. Ortega gör 4 mål , juntilla 4 mål och pesonen 2 mål....tjoho
En intressant och ganska oviktig detalj är att både Växjö och HV står på exakt 244 skott.
HV har dock snubblat in 6 mål mer så tar vi in det nu så är det en bra start mot tvåsiffrigt.
Bohm ör borta. Men hur mår egentligen kiiskinen? Mystiken tätnar.
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Jag tror Lakers vinner med 10-0. Ortega gör 4 mål , juntilla 4 mål och pesonen 2 mål....tjoho
En intressant och ganska oviktig detalj är att både Växjö och HV står på exakt 244 skott.
HV har dock snubblat in 6 mål mer så tar vi in det nu så är det en bra start mot tvåsiffrigt.
Bohm ör borta. Men hur mår egentligen kiiskinen? Mystiken tätnar.
Väntar bara på ett ok från läkaren
bnils skrev:Får vi se #19 i spel idag tro?
Stupet skrev:Dags att låna ut Ortega till ett Allsvenskt lag oxå.
Han håller inte för 5 öre i SHL just nu. Han är ju precis som Wikegård säger en import och SKA leverera men tyvärr han gör inte ett skit. Förstår inte varför han går på skott istället för att passa i PP.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster