Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Baker skrev:Nöjd du som skapade namnet på matchtråden, not eller?
Härmapan skrev:Skulle vilja se Junttila komma igång! Han har ju hur man än vrider o vänder på det förmåga att vara en toppspelare!
Ortega är däremot en chansning (som må hända har framtiden för sig) som jag tycker kan stå tillbaka lite! Han har spelat i såväl förstalinan som PP1 i samtliga matcher men inte fått ut ett skit!
-Få igång Junttila
-Reta upp Shinimin
-Visa lite jävla stake
1:a
Kiiskinen-Horak-Junttila
2:a
Shinnimin-Fröberg-Pesonen
3:a
Bokk-Holmberg-Röndbjerg
4:e
Reddox-Josefsson-Lundberg
Extra:Ortega
Lakershjärta71 skrev:...PA har jag länge tyckt är en av våra skickligaste backar...
StenhårtSlagskott skrev:Junttila är den som ligger närmast men vill ge både honom och laget 15-20 matcher innan han avskrivs.
Kloker skrev:StenhårtSlagskott skrev:Junttila är den som ligger närmast men vill ge både honom och laget 15-20 matcher innan han avskrivs.
Skulle bara vilja upplysa ovanstående skribent om att VLH inte bedriver någon ideell social verksamhet. Bara en liten notis. En tanke. Kakan man erbjuds när man kommer till Växjö Lakers är liksom inte gratis. Man förväntas att ge något tillbaka.
Jisses...
På vilket sätt är PA oskicklig?Kloker skrev:Lakershjärta71 skrev:...PA har jag länge tyckt är en av våra skickligaste backar...
Åfan. Där ser man. Hiskeligt så olika man kan tycka.
Lakershjärta71 skrev:På vilket sätt är PA oskicklig?Kloker skrev:Lakershjärta71 skrev:...PA har jag länge tyckt är en av våra skickligaste backar...
Åfan. Där ser man. Hiskeligt så olika man kan tycka.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster