Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Person skrev:Jag var mer orolig inför Djurgården än nu med Horak borta. Jag tyckte att många tog ett steg fram i Horaks frånvaro (främst Pesonen och Carnbäck). Visst, blir han borta en längre tid skulle det vara illa men Hallam sa inför DIF-matchen att han eventuellt skulle kunna spela. Så det är nog inte så allvarligt.
Det skapades bra chanser mot DIF. Med lite mer skärpa tror jag att vi faktiskt hade vunnit efter full tid. Vad säger ni, kanske 3-1 till Lakers idag?
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
vlk skrev:Person skrev:Jag var mer orolig inför Djurgården än nu med Horak borta. Jag tyckte att många tog ett steg fram i Horaks frånvaro (främst Pesonen och Carnbäck). Visst, blir han borta en längre tid skulle det vara illa men Hallam sa inför DIF-matchen att han eventuellt skulle kunna spela. Så det är nog inte så allvarligt.
Det skapades bra chanser mot DIF. Med lite mer skärpa tror jag att vi faktiskt hade vunnit efter full tid. Vad säger ni, kanske 3-1 till Lakers idag?
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Gör vi tre mål idag ska jag äta upp min keps...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
[emoji28][emoji106]vlk skrev:Det var som fan...oroligt spännande och en härlig seger. Nu blir det en jobbig natt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster