Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Person skrev:Jag tycker att det känns som att Växjö verkligen är på gång, gruppen har svetsats samman än mer av alla skador. Det var en stark och stabil seger mot LHC trots Shinnimin, Bohm, Lundberg och Ortega frånvarande. Nu blickas det bara uppåt, 3-1 till Lakers ikväll?
Shinnimin står som matchens profil, innebär det att han kommer spela? Lustigt om han inte gör det faktiskt.
Jo så är det nog, logiskt när du säger det. Men hoppas han spelar iaf.vlk skrev:Person skrev:Jag tycker att det känns som att Växjö verkligen är på gång, gruppen har svetsats samman än mer av alla skador. Det var en stark och stabil seger mot LHC trots Shinnimin, Bohm, Lundberg och Ortega frånvarande. Nu blickas det bara uppåt, 3-1 till Lakers ikväll?
Shinnimin står som matchens profil, innebär det att han kommer spela? Lustigt om han inte gör det faktiskt.
Dom bladen trycks nog innan det finns vetskap om ev skador.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bokk är näst intill den forward som jobbat hårdast idag! Sjuk förändring på hans inställning.Härmapan skrev:Och Bokk börjar fatta vad hockey handlar om (förutom att göra sköna drafningar)!
Person skrev:Bokk är näst intill den forward som jobbat hårdast idag! Sjuk förändring på hans inställning.Härmapan skrev:Och Bokk börjar fatta vad hockey handlar om (förutom att göra sköna drafningar)!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster