Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Ja, men det är bara för att vara PK! Aldrig gnälla på vare sig domare eller fulspel!
Det var ju helt uppenbart att svinet Ryno körde på honom med flit!
Jag hoppas verkligen att det låter annorlunda internt och att det till nästa möte finns skottpengar på honom!
Varanen skrev:Ingen gick in för att skydda vår stjärna när det "incidenten" hände. Skriva upp namn i en svart bok för senare hämnd är töntigt.
Jag försvarar inte Rynos agerande men den hade avsedd effekt. Inte minst moraliskt. Att se lagets stjärna bli överkörd och enbart känna att det är skönt att man själv inte blev drabbad är en moralsänkare.
Too much borde vara too much oavsett instruktioner från ledningen. Yrkesstolthet borde också betyda en del.
Härmapan skrev:...hellre en sen hämnd än ingen alls - även om jag naturligtvis gärna sett Ryno på sjukhus redan i lördags!
Härmapan skrev:...jag hoppas verkligen att det låter annorlunda internt och att det till nästa möte finns skottpengar på honom!
Varanen skrev:Vi är otroligt svaga (fysiskt) i en jämförelse med många lag i SHL.
Visst är vi lätta som fjädrar, men även om man saknar något kilo bör man kunna tampas om pucken.
StenhårtSlagskott skrev:Undrar om inte evertsson kan hitta en målskytt på black friday!
Två raka 3-1 tapp!
Lackis skrev:StenhårtSlagskott skrev:Undrar om inte evertsson kan hitta en målskytt på black friday!
Två raka 3-1 tapp!
Är det en ny målskytt vi behöver om vi tappar två raka 3-1 ledningar? Logik
StenhårtSlagskott skrev:Trodde det var klart för alla att målskyttet är ett problem hittills iår.Lackis skrev:StenhårtSlagskott skrev:Undrar om inte evertsson kan hitta en målskytt på black friday!
Två raka 3-1 tapp!
Är det en ny målskytt vi behöver om vi tappar två raka 3-1 ledningar? Logik
Användare som besöker denna kategori: Jocke86 och 8 gäster