Sura-pelle skrev:Varför i helvete förlänger man med Peter Andersson TVÅ år???
Varför inte?
Tycker han är en stabil defensiv back som troligen inte är jättedyr!
Inget konstigt alls med den förlängningen!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Ser ni inte ett större behov av att släppa fram våra unga juniorer istället för att han ska besitta en plats i laget. Går att hitta en bättre och billigare back i division 1 för övrigt..
Sura-pelle skrev:Ser ni inte ett större behov av att släppa fram våra unga juniorer istället för att han ska besitta en plats i laget. Går att hitta en bättre och billigare back i division 1 för övrigt..
Kloker skrev:VLH väljer alltså att förlänga med Peter Andersson i två år. Då hoppas jag att han får spela för en näve potatis. Han är väl för fan ingen back att bygga en stomme runtom.
Klart, han har ju #44 på ryggen - och föregångaren kunde ju inte åka baklänges utan att ha klubban i isen. Samma skrot och korn.
Ja jävlar.
Aleks skrev:PA har varit bra. För rätt peng är det en bra förlängning.
Sura-pelle skrev:...och där blev Eric Martinsson ledig.
Sura-pelle skrev:...och där blev Eric Martinsson ledig.
smashinlovely skrev:Sura-pelle skrev:...och där blev Eric Martinsson ledig.
Finns nog ingen back jag har blivit förbannad på så många gånger som Martinsson...samtidigt inte många backar jag har blivit så glad åt som när hans uppåkningar fungerar.
Kloker skrev:Han är väl för fan ingen back att bygga en stomme runtom.
Varanen skrev:Kloker skrev:Han är väl för fan ingen back att bygga en stomme runtom.
Nej, men han är stommen.
Mycket nöjd med förlängningen.Lackis skrev:Peter Andersson är en av våra bästa spelare, dessutom har han börjat blomma ut ännu mer på slutet. Bra förlängning!!
Person skrev:Carnbäck till Mora, får väl anta att något är på ingång nu.
Men konstigt läge att släppa Carnbäck så det fortfarande finns en del skador att täcka upp samt att han har gjort det jäkligt bra hittills under säsongen.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
DeLarge skrev:Martinsson är inte bättre än någon back i Växjös backuppsättning. Skandal om Evertsson väljer att signera honom
vlk skrev:DeLarge skrev:Martinsson är inte bättre än någon back i Växjös backuppsättning. Skandal om Evertsson väljer att signera honom
Om vi lyckas med ekvationen att frigöra Burström vore det guld. Något stämmer inte gällande honom.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster