Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Vilka jäkla juniorer vi har, jösses
Skickat från min iPhone med Tapatalk
vlk skrev:Netterberg gör knappt något rätt i matcherna...
Och där ramlade in ett till med honom inne på plan
vlk skrev:Jag tycker inte vi ska behöva ha så dåliga spelare med som 77...inte om vi har ambitioner. Våra juniorer som knappt varit med är ju bättre än honom...
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Jag tycker inte vi ska behöva ha så dåliga spelare med som 77...inte om vi har ambitioner. Våra juniorer som knappt varit med är ju bättre än honom...
Form kommer och går. Presterar han inte får han mindre istid. Sedan kan junior imponera mycket under serielunken medans rutinerad klass kan formtoppa på ett annat sätt.
Med det sagt håller jag inte 77 som klass.
Men hur kan du bara påpeka hur dåliga alla är till höger och vänster hela tiden. Blir det inte råkigt?
Innan var det juntila men han har vaknat till lite nu.
smashinlovely skrev:Antar det var den mot shinni. Hade den träffat ordentligt och shinimin blivit skadad hade det nog bedömts annorlunda. Skönt att Fröberg sa ifrån iaf. och det inte blev en repris på Ryno"krocken"
smashinlovely skrev:Antar det var den mot shinni. Hade den träffat ordentligt och shinimin blivit skadad hade det nog bedömts annorlunda. Skönt att Fröberg sa ifrån iaf. och det inte blev en repris på Ryno"krocken"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster