Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Towen skrev:Tre sköna pinnar i marschen mot förstaplatsen. Den verkliga julkänslan tycker jag dock infinner sig av RÖNNBERGS käftsmäll i Örebro. 1-7. Har vi någonsin förlorat så stort? Kan inte vara lätt att vara supporter till det mest NEDTRÄNADE idrottslaget i Europa
teddy skrev:Någon mer som ser sambandet mellan Ortega i laget och dålig målproduktion framåt?
Trodde ärligt talat att han skulle ryka i och med skadan.
Hade kanske varit det bästa för laget och honom själv.
Känns som alla i hans kedja känns obekväma så fort dom är ute och lirar.
Han vill mycket och kämpar. Men hans spelsinne och hockeytänk går stick i stäv med alla andras.
Vilket gör att alla blir förvirrade. Ingen kan läsa av hans spel eller förvänta sig vad han ska vara.
Har man riktig kemi i kedjan så vet varje gubbe vart den andre spelaren befinner sig eller kommer att befinna sig.
Så är dock inte fallet med Ortega.
Men ingen annan blir så glad som jag om jag efter ett par matcher har fel.
Trodde verkligen på den här värvningen. Lika hårt som jag trodde på Joel Persson inför förra säsongen.
Fredrik R skrev:Towen skrev:Tre sköna pinnar i marschen mot förstaplatsen. Den verkliga julkänslan tycker jag dock infinner sig av RÖNNBERGS käftsmäll i Örebro. 1-7. Har vi någonsin förlorat så stort? Kan inte vara lätt att vara supporter till det mest NEDTRÄNADE idrottslaget i Europa
Intressant iakttagelse faktiskt. Som du säger har vi aldrig förlorat med 6 mål eller mer i SHL. Vi har väl fått stryk med 6-1 som mest, tror jag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster