Ni som flitigt brukar gnälla på domarna. Ser ni nu vad som händer när vi förlägger spelet mot ett mål, åker en jävla massa skridskor och fullständigt trycker ner fem Moraiter i knäet på deras målis i 20 min.
Vi får utvisningarna MED oss!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Ni som flitigt brukar gnälla på domarna. Ser ni nu vad som händer när vi förlägger spelet mot ett mål, åker en jävla massa skridskor och fullständigt trycker ner fem Moraiter i knäet på deras målis i 20 min.
StenhårtSlagskott skrev:Sura-pelle skrev:Ni som flitigt brukar gnälla på domarna. Ser ni nu vad som händer när vi förlägger spelet mot ett mål, åker en jävla massa skridskor och fullständigt trycker ner fem Moraiter i knäet på deras målis i 20 min.
No shit Sharlock
Men betänka att det finns ett motståndarlag i vanliga fall. Mora är jumbo av en anledning.
Men visst har du rätt. Härlig första perra!
Sura-pelle skrev:StenhårtSlagskott skrev:Sura-pelle skrev:Ni som flitigt brukar gnälla på domarna. Ser ni nu vad som händer när vi förlägger spelet mot ett mål, åker en jävla massa skridskor och fullständigt trycker ner fem Moraiter i knäet på deras målis i 20 min.
No shit Sharlock
Men betänka att det finns ett motståndarlag i vanliga fall. Mora är jumbo av en anledning.
Lite ödmjukhet skadar nte. Vi har fått stryk av både Timrå och Örebro i år om du minns. Som är i klass med Mora.
StenhårtSlagskott skrev:Sura-pelle skrev:StenhårtSlagskott skrev:[quote="Sura-pelle"]Ni som flitigt brukar gnälla på domarna. Ser ni nu vad som händer när vi förlägger spelet mot ett mål, åker en jävla massa skridskor och fullständigt trycker ner fem Moraiter i knäet på deras målis i 20 min.
No shit Sharlock
Lite ödmjukhet skadar nte. Vi har fått stryk av både Timrå och Örebro i år om du minns. Som är i klass med Mora.
Aleks skrev:Kul tifo idag! Småländska skogen äger, dags att sätta den ramsan också bara. Hade blivit min favorit direkt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster