Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Ortegas fick 2+2 för att en djurgårdare slår en annan i ansiktet...?
Sen åker Burström för en helt obegriplig hakning som ger dif 5 mot 3!
Ni som påstår att domarna aldrig har med resultaten att göra får gärna tycka det - jag tycker det är helt åt helvete!!!
StenhårtSlagskott skrev:Håller med. Bortaspelet går det lite troll i.
Ortega ska inte bort just nu. Nöjer mig med att han inte tar 4 min utvisningar. Problemet är ju att du vill att alla ska bort. Juntula. Ortega., Bokk, nisse osv. Vi skulle ju inte haft något lag kvar.
Härmapan skrev:Ortegas fick 2+2 för att en djurgårdare slår en annan i ansiktet...?
Sen åker Burström för en helt obegriplig hakning som ger dif 5 mot 3!
Ni som påstår att domarna aldrig har med resultaten att göra får gärna tycka det - jag tycker det är helt åt helvete!!!
Varanen skrev:Är det? Stockholmsmedia älskar dif.
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:Håller med. Bortaspelet går det lite troll i.
Ortega ska inte bort just nu. Nöjer mig med att han inte tar 4 min utvisningar. Problemet är ju att du vill att alla ska bort. Juntula. Ortega., Bokk, nisse osv. Vi skulle ju inte haft något lag kvar.
Ortega har haft 28 matcher att visa något. När vi får tillbaka rönnbjerg , holmberg och Lundberg samt ev två nyförvärv , har du bättre förslag än att skicka iväg ortega. Låt höra ? Kom igen...
Väntar; vilka platsar inte när alla är tillbaka och två nya kommer till ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:Matchstraff?! Är ju ett skämt det här, herregud
smashinlovely skrev:Svartvadet skrev:Matchstraff?! Är ju ett skämt det här, herregud
Bara på hovet
Härmapan skrev:Hahaha!
Domaren släpper crosscheckingen i ryggen på Fröberg och sen tar dom Cederquist 5+20 för en tackling som blir dum bara för att djurgårdaren väljer att vända röven till trots att han är tacklingsbar och ser den komma...
Lika bra att stänga av! Det är ju inte ens spännande när domarna har bestämt sig
vlk skrev:Fy fan vilken dålig studio det är...skrämmande ....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster