Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Seriöst? Ska vi bli nya Malmö?Person skrev:En slutspelsmatch med Rahimi, Hardt och Shinnimin på isen samtidigt blir för mycket energi. Garanti på minst en utvisning.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Det skrev jag väl inte? Så bara för att ett lag har 3 spelare som är erkänt fysiska blir vi Malmö?bratsson skrev:Seriöst? Ska vi bli nya Malmö?Person skrev:En slutspelsmatch med Rahimi, Hardt och Shinnimin på isen samtidigt blir för mycket energi. Garanti på minst en utvisning.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Först Luleå-hockey tills vi inte orkar försvara oss mer, sedan ska vi bli nya Malmö.
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Nej för fan. Ska det in en sniper ska det vara en av högsta klass, inte någon som gjort 5 mål på 34 SHL-matcher.Lakersfan_03 skrev:Tror han spelar imorgon.
Olle Liss är inget för oss?
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Lakershjärta71 skrev:Enligt ett rykte jag hörde på matchen mot LHC så skulle tre nya namn vara klara inkl Hardt.
Lakershjärta71 skrev:Enligt ett rykte jag hörde på matchen mot LHC så skulle tre nya namn vara klara inkl Hardt.
Lakersfan_03 skrev:Jag tror det kommer hända väldigt mycket de närmsta dagarna. Emil lär vara ett av namnen
Petterssons namn har stått med i flera blaskor som ett tilltänkt nyförvärv för Växjö. Faktamaskin eller ej. Sedan är det inte säkert att det blir så. Vad som är ganska givet är att det inte kommer att räcka med Hardt och detta kommer sticka fullständigt i ögonen på våra rivaler när det väl vänder för oss med våra "eventuella" nyförvärv.StenhårtSlagskott skrev:Lakershjärta71 skrev:Enligt ett rykte jag hörde på matchen mot LHC så skulle tre nya namn vara klara inkl Hardt.Lakersfan_03 skrev:Jag tror det kommer hända väldigt mycket de närmsta dagarna. Emil lär vara ett av namnen
Ni verkar vara riktiga faktamaskiner!
Hoppas ni har rätt. Men känns som den osanna djungeltrumman nått er.
Petersson och Liss då eller?
EmP har hängt några dagar med EP så kanske har haft tid att signa med oss. Admirals lirar två matcher i helgen.
Lakersfan_03 skrev:Petterssons namn har stått med i flera blaskor som ett tilltänkt nyförvärv för Växjö. Faktamaskin eller ej. Sedan är det inte säkert att det blir så. Vad som är ganska givet är att det inte kommer att räcka med Hardt och detta kommer sticka fullständigt i ögonen på våra rivaler när det väl vänder för oss med våra "eventuella" nyförvärv.StenhårtSlagskott skrev:Lakershjärta71 skrev:Enligt ett rykte jag hörde på matchen mot LHC så skulle tre nya namn vara klara inkl Hardt.Lakersfan_03 skrev:Jag tror det kommer hända väldigt mycket de närmsta dagarna. Emil lär vara ett av namnen
Ni verkar vara riktiga faktamaskiner!
Hoppas ni har rätt. Men känns som den osanna djungeltrumman nått er.
Petersson och Liss då eller?
EmP har hängt några dagar med EP så kanske har haft tid att signa med oss. Admirals lirar två matcher i helgen.
Varanen skrev:Silly är silly. Har inget emot att rykten sprids. Vill man ha ordentligt på fötterna kan man hänga på ortopedtekniska chatten.
Stupet skrev:Ett till rykte!!
Jag tror inte det kommer in någon mer i detta laget.
Som Sam sa så är det detta laget som ska göra det tillsammans.
Självklart hoppas man på att Emil ska komma in och någon mer men känslan säger att det inte blir någon.
Hoppas att jag har fel.
Tja, vi hade Rosén i bara 6 år...bratsson skrev:Varför kan inte Växjö göra som Färjestad.
Signa en spelare som Nygårds på 3 år istället för att han drar till KHL.
Är vi inte villiga att betala mycket för bra spelare utan ska alltid hitta någon utomlands/div1 för en billig peng?
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster