Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Elite prospects skrev: Most clicked player pages at https://t.co/IH1xm2FwcF last week:
1 Kris Versteeg 17 869
2 Elias Pettersson 13 241
3 Jack Hughes 10 037
4 Emil Pettersson 9 692
5 William Nylander 9 679
6 Auston Matthews 9 489
7 Christian Folin 8 335
8 Austin Ortega 7 825
9 Connor McDavid 7 777
Aleks skrev:Kan tänka mig att man förlänger både med Pesonen och Kiiskinen. En förutsättning är givetvis att de inte drar runt topplöner men de är kanske det närmaste "stomme" vi kan behålla. Dessutom har Pesonens varit hyfsat produktiv om man tänker bort den skada han drabbades av, poängsnittet är helt ok i år.
vlk skrev:Aleks skrev:Kan tänka mig att man förlänger både med Pesonen och Kiiskinen. En förutsättning är givetvis att de inte drar runt topplöner men de är kanske det närmaste "stomme" vi kan behålla. Dessutom har Pesonens varit hyfsat produktiv om man tänker bort den skada han drabbades av, poängsnittet är helt ok i år.
Med deras ålder och spel denna säsong kan de inte vara bärare av en av våra toppkedjor
Ska de inte vara heller, finns andra värden med att ha dem kvar. Vi kan anta att flera forward rör på sig, då behövs spelare som sett insidan av vida tidigare säsonger. Det är lätt att säga att alla går att ersätta, men erfarenhet av klubben får man inte från nyförvärv.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Aleks skrev:vlk skrev:Aleks skrev:Kan tänka mig att man förlänger både med Pesonen och Kiiskinen. En förutsättning är givetvis att de inte drar runt topplöner men de är kanske det närmaste "stomme" vi kan behålla. Dessutom har Pesonens varit hyfsat produktiv om man tänker bort den skada han drabbades av, poängsnittet är helt ok i år.
Med deras ålder och spel denna säsong kan de inte vara bärare av en av våra toppkedjor
Ska de inte vara heller, finns andra värden med att ha dem kvar. Vi kan anta att flera forward rör på sig, då behövs spelare som sett insidan av vida tidigare säsonger. Det är lätt att säga att alla går att ersätta, men erfarenhet av klubben får man inte från nyförvärv.
Tror inte det faktiskt. Visst att Evertsson landade Versteeg men marknaden är riktigt tunn fortfarande. Känns läskigt nära deadline, tror inte att han väntar så här länge.vlk skrev:Det smäller nog till snart....
Person skrev:Tror inte det faktiskt. Visst att Evertsson landade Versteeg men marknaden är riktigt tunn fortfarande. Känns läskigt nära deadline, tror inte att han väntar så här länge.vlk skrev:Det smäller nog till snart....
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
För femtioelfte gången, svenska spelare är mer eller mindre omöjligt att plocka från KHL av skatterelaterade själ.DeLarge skrev:dem väntar säkert in om Sotji går till slutspel eller inte. Så kommer Robbelirobban
Tänk om robban är en av dom som har ett riktigt VLH-hjärta och skiter i miljonernaPerson skrev:För femtioelfte gången, svenska spelare är mer eller mindre omöjligt att plocka från KHL av skatterelaterade själ.DeLarge skrev:dem väntar säkert in om Sotji går till slutspel eller inte. Så kommer Robbelirobban
bratsson skrev:Tänk om robban är en av dom som har ett riktigt VLH-hjärta och skiter i miljonernaPerson skrev:För femtioelfte gången, svenska spelare är mer eller mindre omöjligt att plocka från KHL av skatterelaterade själ.DeLarge skrev:dem väntar säkert in om Sotji går till slutspel eller inte. Så kommer Robbelirobban
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst