Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Vi har för tunn trupp att gå in i ett slutspel med.,det måste komma mer
Skickat från min iPhone med Tapatalk
vlk skrev:Vi har för tunn trupp att gå in i ett slutspel med.,det måste komma mer
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Vi har för tunn trupp att gå in i ett slutspel med.,det måste komma mer
Tunn? Tycker jag inte. Tycker vi har en ganska stabil trupp som jag skulla känna mig fullt tillfreds med. Men liten krydda till offensiven skulle klart var trevligt också.
Hoppas verkligen inte det, är inte alls ett fan av honom. Visst, han har ett bra skott men det räcker inte.Lakersfan_03 skrev:Olle Liss på ingång?
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Finns det ingenting på marknaden så kan det vara värt att chansa. Olle Liss i rätt omgivning är antagligen en guldgruva. Det kan bli en flopp med såklart men vi måste in med något merPerson skrev:Hoppas verkligen inte det, är inte alls ett fan av honom. Visst, han har ett bra skott men det räcker inte.Lakersfan_03 skrev:Olle Liss på ingång?
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Varanen skrev:
Blir det något mer?
vlk skrev:När är deadline ?
smashinlovely skrev:vlk skrev:När är deadline ?
Fredag. Alltså imorgon.
Tror nog det är färdigvärvat för vår del.
MalZon skrev:Har inte hängt med i diskussionerna här nu.. Kris, varför har han inte spelat på 3 mån? Skadad? Bänkad?
Mvh Jonas
Lakersfan_03 skrev:Deadline 19 timmar kvar...
Komigen nu Evertsson
Lakersfan_03 skrev:Kris eller Hardt kan det ju vara. Eventuellt ett nyförvärv med.
Borde lakers inte ha lägenheter på icon? Vore väldigt bra och smidigt
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster