Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
västrastå skrev:Äntligen säsong för att få drömma sig iväg lite på fikarasten..
Tänker mig:
Leskinen - Horak - Gynge
Bromé - Dennis/Lander - Shinni
Karlström - Holmberg - Ceder
Reddox - Josen - Sylvegård
Dansken
Rahimi - Philip Larsen
Bernhardt - Kinvall
Burström - Andersson
Högberg
Så länge Timrå är i SHL kommer han nog inte spela i en annan SHL-klubb.StenhårtSlagskott skrev:Tycker vi ska bygga smart iår. Vi har inte den solida stommen som iår(på gott och ont). Kanske försöka hitta lite spelare som kan toppa om 1-2 år. Blir ofta både billigare och bättre. Sedan krydda med en jävligt fet första line.
Typ McDavid, Matthews centrad av EP.
Nä, men kanske Gynge-Emil P-Everberg
Sedan tycker jag att chefen ska ligga på Dahlén lite. Känns som att han är en spelare som inte tänker lira i AHL förmycket. Hans syster bor väl fortfarande i Växjö. Borde inte vara en nackdel iallafall.
mollers skrev:Läste att evertsson sitter i exitsamtal idag
Inte svindyr heller. Får större roll än i DIF, får nog ner priset en hel del.västrastå skrev:Davidsson är en riktigt fin värvning. Lär inte vara billig dock
Bra ersättare till Fröberg, lite mer offensivt inriktad. Fröberg är grym, men jag tycker han spelat lite väl mycket safe för att vara en offensiv pjäs.Svartvadet skrev:Antar att han går som center i andra?
Helt klart den spelartyp vi behöver! En kille med ett jävla hugg i skridskoåkningen och som tävlar i alla moment på isen.
Lundberg har varit klart i ett par månader. Pesonen var inte heller någon jätteskräll.MalZon skrev:Minhockey skriver både om Pesonen och A Lundberg.
Lakersfan_03 skrev:Bert robertsson kommer vara mycket i vida framöver...
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:Vart är pessonen påväg? Skellefteå och spela hockey på halvtid och fiska resten av tiden?
Eller Finland?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster