Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
MalZon skrev:Hissa #85 när han lägger skridskorna på hyllan..?
DeLarge skrev:MalZon skrev:Hissa #85 när han lägger skridskorna på hyllan..?
= GIVNA
SMP har fel, kontraktet bröts efter IKO-utlåningen.Primeau skrev:Ja här snackar vi nerköp!
Såg nu i SMP att även Kalle Johansson sitter på kontrakt kommande säsong. Trodde den felvärvningen redan var avklarad
Svartvadet skrev:Känns som ett väldigt skumt val av Martinsson.
Sant, och Rosén var ju riktigt dålig första två säsongerna vid återkomsten.Towen skrev:Samtidigt måste vi ge BURSTRÖM en chans. Alla har rätt till EN svag säsong, och det är svårt att särskilja vad som är kollektiv och individ när så många underpresterade i år. Sett till hans ålder och meriter i relativ närtid finns det all anledning till hopp - om vi ser en HUNGRIG, REVANSCHSUGEN och skadefri BURSTRÖM i roostern i höst.
Minns t ex CALOF's svaga sista säsong i SAIK - för att sedan EXPLODERA i Växjö. Det kan lika gärna hända 'BURIS' år två.
Primeau skrev:Jag tycker det känns befriande att så pass många får lämna, hade gärna sett ännu fler faktiskt. Det gick käpprätt åt helvete med det mesta i år, ändå rätt kaxigt att då ta till drastiska metoder i stället för att försöka lappa ihop nåt som inte funkade ens från start. Men det gäller att Evert prickar 100% rätt med samtliga nyförvärv, stämmer det att Marcus Davidsson kritat på så är det en väldigt bra start på sillfiskeriet, i m o.
Förutom ett mer eller mindre helt nytt lag vill jag se nya matchtröjor - ett helt nytt koncept. Nu är det perfekt läge läge för nytänk även på detta område! Nytt lag, nya tröjor, ny jumbotron, nytt SM-guld
MalZon skrev:Tänk på att många som lämna efter denna säsongen sjöng med guldhjälmar förra året, likaså för 4år sen...
Man ser vad ett lagbygge verkligen gör. Jag har fortfarande fullt förtroende för Hallam och Evertsson, men Thermell däremot har en hel del att bevisa. JJ stod i båset förra året och vilken skillnad!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster