Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Person skrev:På ett sätt är jag glad att Lakers inte gjort så mycket än, tänk vad många goa toppvärvningar vi kommer få nu, 5-6 toppspelare ska in på 3 månader.
Något positivt iaf, kan behövas i forumet.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Det kan man lugnt säga, jag tror att missnöjet här inne kommer släppa en hel del när lagbygget är färdigt.vlk skrev:Person skrev:På ett sätt är jag glad att Lakers inte gjort så mycket än, tänk vad många goa toppvärvningar vi kommer få nu, 5-6 toppspelare ska in på 3 månader.
Något positivt iaf, kan behövas i forumet.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Spännande tider väntar.....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:Kan säga såhär: Lakers hugger på en RIKTIGT sjuk spelare just nu. Stämmer det ryktet, då är det bland de bästa någonsin i vår trupp.
Svartvadet skrev:Kan säga såhär: Lakers hugger på en RIKTIGT sjuk spelare just nu. Stämmer det ryktet, då är det bland de bästa någonsin i vår trupp.
StenhårtSlagskott skrev:Bara det är en center så är jag nöjd!
Primeau skrev:StenhårtSlagskott skrev:Bara det är en center så är jag nöjd!
Horak, Davidsson, Josefsson och Karlström är redan givna centrar. Sen är Holmberg också center, men kan gå som vinge. Jag tror det blir en högerfattad vänsterforward och två ”bra” backar som kommer innan seriestarten.
jahak skrev:Om man ska gå på Horal koppling Kanske jan kovar? Riktig toppspelare i Europa så känns som han ev. Kan vara ett skult namn som det faktiskt finns en liten liten, men realistisk chans. Vore sjult spännande!
https://www.eliteprospects.com/player/18083/jan-kovar
Towen skrev:Nu när någon redan droppat Mikael BACKLUND blir man ju besviken för mindre.
Dannedd skrev:Towen skrev:Nu när någon redan droppat Mikael BACKLUND blir man ju besviken för mindre.
Gissa vem som fick barn nyss:
https://www.instagram.com/p/BxJMnnah-Ux/
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 0 gäster