StenhårtSlagskott skrev:DeLarge skrev:Stor chans på 20-25 mål och 25-30 ass, för att sedan återvända till NHL dvs.
Nejdå, det var ingen bitter smak från min sida, utan bara känns som ett rimligt scenario då han skrivit på för ett år.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
StenhårtSlagskott skrev:DeLarge skrev:Stor chans på 20-25 mål och 25-30 ass, för att sedan återvända till NHL dvs.
Svartvadet skrev:Tycker det är lite spännande med Horak som vinge faktiskt. Flirtade lite med idén förra säsongen, men nu känns det mer relevant. Han har ju alla de rätta sakerna för det. Plus att han kanske kan bli ännu mer motiverad som vinge?
DeLarge skrev:StenhårtSlagskott skrev:DeLarge skrev:Stor chans på 20-25 mål och 25-30 ass, för att sedan återvända till NHL dvs.
Nejdå, det var ingen bitter smak från min sida, utan bara känns som ett rimligt scenario då han skrivit på för ett år.
vlk skrev:https://www.jp.se/article/andre-petersson-om-framtiden-farfar-tjatar-om-vaxjo-lakers/
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Towen skrev:'CHIEF' lyfter ju fram JFK:s briljanta skridskoåkning och spelsinne - torde ju borga för att han klarar BIG ICE HOCKEY med BRAVUR.
ollebolle skrev:vlk skrev:https://www.jp.se/article/andre-petersson-om-framtiden-farfar-tjatar-om-vaxjo-lakers/
Låter som en bra farfar!
Svartvadet skrev:Håller med dig. Vi har kanske 1% vinstchans mot Frölunda, om ens det. Skulle bli glatt överraskad om vi håller oss under tvåsiffrigt faktiskt!
Lagbygget är långt ifrån klart och redan tippar du att Lakers bara har 1% chans att vinna mot FHC. Så lågt sänker jag inte Lakers.Svartvadet skrev:Håller med dig. Vi har kanske 1% vinstchans mot Frölunda, om ens det. Skulle bli glatt överraskad om vi håller oss under tvåsiffrigt faktiskt!
Stupet skrev:Som vanligt på detta forumet så får folk inte tycka vad dom vill utan att man måste vara sarkastisk tillbaka. Har aldrig huggt över någon annan supporter härinne och har sett laget spela ända sen 1999. Men bara för att man tycker olika så är man tydligen dum i huvudet. Snart dags att lämna detta forumet.
vlk skrev:Stupet skrev:Som vanligt på detta forumet så får folk inte tycka vad dom vill utan att man måste vara sarkastisk tillbaka. Har aldrig huggt över någon annan supporter härinne och har sett laget spela ända sen 1999. Men bara för att man tycker olika så är man tydligen dum i huvudet. Snart dags att lämna detta forumet.
Jag instämmer , men ta inte åt dig. En del måste växa på andras bekostnad
Kloker skrev:Statusskribenterna som skriver här inne för egen beundran för att få ett gillande från deras gelikar - och aldrig ifrågasätter - vet vi vilka det är. Lika roligt varje gång.
Att tycka egen tanke och ifrågasätta det är fruktansvärt fult. Då går man över gränsen. Bättre att ta det på fikapausen när ingen hör.
Stupet skrev:Som vanligt på detta forumet så får folk inte tycka vad dom vill utan att man måste vara sarkastisk tillbaka. Har aldrig huggt över någon annan supporter härinne och har sett laget spela ända sen 1999. Men bara för att man tycker olika så är man tydligen dum i huvudet. Snart dags att lämna detta forumet.
Flanders skrev:vlk skrev:Stupet skrev:Som vanligt på detta forumet så får folk inte tycka vad dom vill utan att man måste vara sarkastisk tillbaka. Har aldrig huggt över någon annan supporter härinne och har sett laget spela ända sen 1999. Men bara för att man tycker olika så är man tydligen dum i huvudet. Snart dags att lämna detta forumet.
Jag instämmer , men ta inte åt dig. En del måste växa på andras bekostnad
Rätten att uttrycka sin egen mening innebär inte att få stå oemotsagd, och sarkasm är bara en av många konstformer för att framföra ett motargument. Ibland blir det briljant, ibland kan det träffa lite fel, men att gråta ut för att någon ifrågasätter en känns överilat.
Så upp på hästen och fortsätt diskutera!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster