Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
teddy skrev:Rasmussen ryktas hem.
Ännu en center. Eller är tanken att han likt Horak spelar vinge?
allej92 skrev:Är ju dock hans lillebror det handlar om som ass. tränare för ungdomslagen
Svartvadet skrev:Sjukt nog är jag kluven.
Horak kommer gå som vinge, det vore nästan konstigt annars med tanke på vad vi har värvat. Emil P är ju en drömlirare, dock är han mer naturlig Center än vad Elias är. Men visst, kan han tänka sig lite omskolning och börja plöja skott likt sin yngre bror så why not?
Svartvadet skrev:Är dock otroligt förvånad om Davidsson ska spela TREDJE-center. Det är ju inte ett KHL-lag vi bygger, väl?
västrastå skrev:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
vlk skrev:västrastå skrev:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
Nej , det stämmer i högsta grad och verifieras av Evertsson i intervju; Elias har ju inte brutit sitt kontrakt med Vancouver för att skriva på för oss igen. Vi är med andra ord inte attraktiva för de riktiga stjärnspelarna.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
västrastå skrev:vlk skrev:västrastå skrev:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
Nej , det stämmer i högsta grad och verifieras av Evertsson i intervju; Elias har ju inte brutit sitt kontrakt med Vancouver för att skriva på för oss igen. Vi är med andra ord inte attraktiva för de riktiga stjärnspelarna.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ifall man skriver ”stjärnspelare” i ett Växjö-forum syftar man ju såklart till stjärnspelare för SHL, såsom JFK, Pettersson den äldre eller Horak
Härmapan skrev:Jag sticker redan nu ut hakan och säger att vi på pappret aldrig ställt ett bättre lag på isen i september!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster