Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kenpa skrev:Kanske Scorey Perry? Utköpt från Anaheim och signade nyligen 1 år för Dallas. Fruktansvärt skadedrabbad men hade helt klart varit en bomb.
Varför jag frågade är hur länge vi kan hoppas på en ny spets till innan SHL sätter igång. Evertsson har väl såPutteA skrev:Han kan värva ända fram till den 15 februari 2020.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Aleks skrev:Loui Eriksson har målat in sig i ett hörn i Vancouver. Kan han prestera målskytte i SHL? Känns som att NHL klubbar inte har honom på radarn. Kanske vill Vancouver köpa ut honom på något sätt
smashinlovely skrev:Aleks skrev:Loui Eriksson har målat in sig i ett hörn i Vancouver. Kan han prestera målskytte i SHL? Känns som att NHL klubbar inte har honom på radarn. Kanske vill Vancouver köpa ut honom på något sätt
Vore en bomb värd namnet, och en nagel i ögat på nuvarande mästarna, känns långsökt dock.
Kloker skrev:Vissa vill framhävda sig själva som att dom har källor-/kontakter. Gång efter annan. DET är skrattretande pinsamt.
Nu är det kört Kloker.....Svartvadet skrev:Kloker skrev:Vissa vill framhävda sig själva som att dom har källor-/kontakter. Gång efter annan. DET är skrattretande pinsamt.
Du har PM
Stupet skrev:Johan Harju kanske vill ha en nytändning i karriären för en billig peng. I sina bästa stunder kan det bli en 15-20 mål iaf.
Långsökt men känns som att vi behöver få igång snacket om den sista spelaren som ska in.
Svartvadet skrev:Kloker skrev:Vissa vill framhävda sig själva som att dom har källor-/kontakter. Gång efter annan. DET är skrattretande pinsamt.
Du har PM
Primeau skrev:Att Wennerholm, innan ens halva truppen var klar, tippade VLH på den undre halvan, är en sak. Men att självaste Johan Markusson, efter det att Emil P tillkom, ändå kallar forwardsuppsättningen för mellanmjölk är mer oroväckande. #38 tycker att det saknas en tung forward, en kille som också kan producera poäng. En Rasmussen.
Exakt så är det; vi saknar tyngd framåt och har fortfarande inte fått in den där äkta målskytten. Gynge är en sniper, men jag ser hellre ett helt nytt namn om det nu ska värvas (tror Evert/Hall inleder med det vi har nu). Mest för att det blir lite mer kittlande med ett nytt namn, samtidigt som jag inte är överförtjust i spelare som återvänder för att försöka upprepa en succé. Det brukar sällan lyckas. Johan Harju har visserligen passerat bäst-före-datum, men annars är han exakt den där forwarden som Markusson m fl. tycker att laget saknar. Evert älskar leftovers, det skulle inte alls förvåna ifall han chansar med Harju.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 4 gäster