Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Ögnar man igenom Hönerövens lagbygge så ser det brett habilt ut. Men jag förstår inte varför i helvete det inte värvas någon-/några renodlade SNIPERS? Vem fan ska pyttsa?
Pengasäcken som den ansvarige förfogar över är fet. JÄVLIGT FET!
Smått irriterad på detta tafatta handlingsförlamande agerande från ansvarig. För mycket Geting och brassestol är ingen bra kombo om man vill upprätthålla företagets goda rykte.
Leverera för FAN!
Kloker skrev:Snippers? Grannens brud är ganska het. Den snippan skulle jag vilja pussa på.
Offensiven måste kryddas om VLH ska sluggas om Le Mat.
Kloker skrev:Märkligt att det inte är fler som tycker och påpekar att offensiven för ett lag med högt ställda ambitioner som VLH är åt helvete för vek. Ni kan väl läsa och jämföra statistik - nickedockor?
Ställ lite krav för fan!
bratsson skrev:Lunga er nu....
Det kan väl inte bli värre än Öster i alla fall?
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Stupet skrev:Vilka härinne tror på den truppen som vi just nu har?
Och isf vem är den tilltänkta målskytten?
Ursäkta mig men jag hittar faktiskt ingen.
Tror tyvärr inte att det funkar i år igen med en mellan mjölk säsong fram till januari med tanke på att många andra lag värvat riktigt bra spelare och även målskyttar. Tror det är försent att vara med i toppen om vi väntar tills dess. Som jag sagt innan så har vi många i laget som kan lägga fram snygga passningar men men men vem som sen gör målen det vet i faan!!
PutteA skrev:Om vi ska prata vassa handledsskott så ska tydligen Lukas Söderlund ha ett sådant i hästväg.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
PutteA skrev:Om vi ska prata vassa handledsskott så ska tydligen Lukas Söderlund ha ett sådant i hästväg.
Haha, du ska inte tro på allt du hör. Han var som jag nämnt innan 7-9 topp i J20.PutteA skrev:Om vi ska prata vassa handledsskott så ska tydligen Lukas Söderlund ha ett sådant i hästväg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster