Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Shinnimin - JFK - Gynge = JFK passar alá Rosén, en guldgruva där Shinni vinner puckar och Gynge strutar
Horak - Pettersson - Davidsson = Horak och Pettersson skapar på Davidssons vunna puckar
Engström - Karlström - Sylvegård = Totalt gnetade, kommer vara mardröm att möta
Nilsson - Josen - Lundberg = Kan stänga ned vilken kedja som helst
Holmberg
Cederqvist på lån till HA, Söderlund börjar i J20 och sedan utlånad till HA.
Härmapan skrev:Går ju att labba hur som helst men så här skulle jag vilja ha det initialt:
Horak - Pettersson- Gynge - världsklass rakt igenom
Shinimin- JFK - Davidsson - även detta en potentiell förstalina
Lundberg- Karlström - Cederqvist - tung och jobbig lina med potential
Nilsson - Josen - Engström - en av de bästa fjärdelinorna i serien
Holmberg
Sylvegård lånas ut till Troja eller Alvesta
DeLarge skrev:Vem vet, Sotji har långt upp till slutspel innan deadline så kommer kanske våran frälsare Roberto Del Roséno kommer hem som sista pusselbit.
smashinlovely skrev:DeLarge skrev:Vem vet, Sotji har långt upp till slutspel innan deadline så kommer kanske våran frälsare Roberto Del Roséno kommer hem som sista pusselbit.
Snacka om överflöd om kompetens på centersidan då
DeLarge skrev:smashinlovely skrev:DeLarge skrev:Vem vet, Sotji har långt upp till slutspel innan deadline så kommer kanske våran frälsare Roberto Del Roséno kommer hem som sista pusselbit.
Snacka om överflöd om kompetens på centersidan då
Även om vi skulle haft McDavic, Crosby, Tavares och Toews på centersidan så har jag alltid plats för Robban i mitt drömlag!!
Lakershjärta71 skrev:Varanen, till skillnad från dig kräver jag inte att detta laget med så många nya spelare ska nå en direktplats till slutspelet. Man måste få ge det här nya laget en säsong att spela ihop sig. Däremot finns det potential för att laget kan överraska.
Jck skrev:Calof är restricted free agent, vet inte exakt hur detta fungerar i KHL men om det är som i NHL så har hans klubb möjlighet att matcha erbjudanden från andra klubbar om dessa väljer att göra ett så kallat offer sheet.
I NHL är offer sheets högst ovanliga och restricted free agents tar ofta tid att signa om då man avvaktar att signa om dessa i ett försök att hålla nere lönerna.
Så det kan mkt väl vara ett strategiskt drag från Calofs klubb som gör att han inte har ett nytt kontrakt ännu.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster