Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Jag har inte sett någon isträning än, men på Skills såg Bodie bra ut! Rapp på skridskorna och läste spelet bra. Hade bra blick över händelserna och slog väl knappt bort en enda passning. Bra kemi med Shinnimin.
Gillade även det jag såg av Fredrik Karlström.
StenhårtSlagskott skrev:Lakershjärta71 skrev:Jag har inte sett någon isträning än, men på Skills såg Bodie bra ut! Rapp på skridskorna och läste spelet bra. Hade bra blick över händelserna och slog väl knappt bort en enda passning. Bra kemi med Shinnimin.
Gillade även det jag såg av Fredrik Karlström.
Tycker även Peter Andersson imponerade med snabbhet på tidsåkningen och även på att dra däck. Kan ha en fin uppsida kommande år.
Svartvadet skrev:Skönt att ny VD är på plats. Så kan Evert fokusera 110% på lagbygget.
Towen skrev:"Växjö Lakers letar SPETSBACK" ser jag på minhockey.se. Ni som sitter på inside info här: Share please.
Någon har garanterat hört något.
Varanen skrev:Suck, har vi blivit ett nytt LHC? Cluben med mest otur i hela universum och så har de haft länge. Därför kommer de aldrig vinna något Guld. Min teori är att de började ha otur när de började skämmas över sin pop-bakgrund. Har samma sak hänt oss? Är vi bestraffade av Hockeyguden?
hjälp...
bratsson skrev:Precis.
Evertsson har möjlighet att plocka in en massa svenska spelare nu istället för jänkare OCH finnar som du påtalat innan
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Person skrev:Ebert är väl bunden till Örebro? Han hade väl kontrakt med dem när han stack över?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster