Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Behövs någon lite skickligare på backsidan, någon som kan klocka 25-30 min/match.
Kikar man på spelare som ligger illa till och kan få kicken från KHL:
Paul Postma - Rightare, riktigt bra skott. Har massor av rutin.
Ryan Murphy - Supertalangen som aldrig blev stjärna. Har en enorm skill-pool i offensiven.
Mathew Maione - Bara sett tre matcher med honom. Rör sig fenomenalt bra som Point i PP, men slarvar i egen zon
bratsson skrev:Bernhardt måste tyvärr bort.
Satsar hellre på Nässén då.
Bohm måste vara kvar för vi behöver tunga backar också.
Bodie är för bra offensivt för att göra sig av med. Ingen skytt eller så men han läser spelet bra och har bra pass. Skyttet obefintligt typ. Fast mot Oskarshamn sköt han lååångt utanför så Josefsson fick den på andra sidan och bara behövde skyffla in pucken. Eller kanske var det Bodies tanke med det hela, vilket geni
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Person skrev:Horak var medveten om att han högst troligt skulle gå som vinge när han signade. Och Davidsson har senaste matcherna spelat topp 6, tror han är väldigt nöjd med det.
Den som känns störst risk att lämna är Bodie, och det kommer nog mer vara på Lakers önskan.
En annan som kommer ha det tufft nu när samtliga är tillgängliga är Sylvegård, och Nässén är redan i det facket. Så någon av de kommer kanske be om att få söka dig vidare.
Kan säkert vara så med Horak, men tycker personligen att det är slöseri med hans kunnande. Sticker fram hakan och säger att han är vår bästa center. Var en av få som levererade förra säsongen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Varanen skrev:När man värvar under pågående säsong är det sällan någon som går som tåget i sin nuvarande klubb man lyckas håva in. Vore givetvis coolt om fantasin, att vi alltid skulle kunna ta in målkungen i NHL när vårt målskytte är svagt, skulle vara verklighet.
Så som läget är nu så är inte Lundgren så pjåkig. Förhoppningsvis kan vi hitta den ömsesidiga magin igen.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst