Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kan lika väl vara så att Evertsson har överskattat JFK, Sylvegård, Nässen, X-et, Bodie..Göran-Håkan skrev:Håller med Varanen. Trots att jag alltid har respekterar Sam som tränare, men nog bör skiten för den här starten läggas på honom snarare än Evert? Många av de spelare som värvades inför året stod väldigt högt i kurs inför denna säsong, och att så många som nu lyckas underprestera är för mig svårt att klandra personen med den berömda baken.
Utan att kunna sätta ord på vad som verkar fela så hävdar jag att den hockey Sam har lyckats kräma ut ur det lag han har blivit tilldelad är oerhört undermåligt!
bratsson skrev:Her det inte gått helt åt ..... sedan Rosén lämnade oss.
Kan EN spelare göra så mycket?
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Och det här året då?StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Her det inte gått helt åt ..... sedan Rosén lämnade oss.
Rosen är utan en lurig och smart spelare men året han lämnade had vi riktigt många spelare som nu lirar i KHL/nhl eller Ahl. Då det hänger nog mer på det och att spelar omsättningen varit extremt stor senaste två åren. Förra året för VLH var FÖR bra och förra året för laget var för dåliga.
bratsson skrev:Och det här året då?StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Her det inte gått helt åt ..... sedan Rosén lämnade oss.
Rosen är utan en lurig och smart spelare men året han lämnade had vi riktigt många spelare som nu lirar i KHL/nhl eller Ahl. Då det hänger nog mer på det och att spelar omsättningen varit extremt stor senaste två åren. Förra året för VLH var FÖR bra och förra året för laget var för dåliga.
StenhårtSlagskott skrev:Och det här året då?bratsson skrev:StenhårtSlagskott skrev:[quote="bratsson"]Her det inte gått helt åt ..... sedan Rosén lämnade oss.
bratsson skrev:Hv71 vågar bänka Holmström, vågar vi bänka någon tänkt "stjärna"?
Twitter min kära vänVaranen skrev:Hittar inte det på nätet. Står det i pappersblaskan?
Minhockey.seStenhårtSlagskott skrev:Denna värvning? Var kommer ryktet ifrån?
StenhårtSlagskott skrev:Denna värvning? Var kommer ryktet ifrån?
Varanen skrev:Det sägs att han lagt skridskorna på hyllan för att tacklingar mer eller mindre förbjudits i hockeyn. Man vet aldrig när man åker på avstängningar och böter. Känns helt slumpmässigt.
Säkert inte enbart det som avgjorde, men så har han tydligen sagt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 5 gäster